.

Beantwoord

Voicemail niet inkunnen door verkeerd nummer?

  • 27 May 2015
  • 1 reactie
  • 1155 Bekeken

Hallo,

Sinds een tijdje kan ik niet meer in mijn voicemail komen. De voicemail dame verteld me dat ik mijn tien-cijferige mobiele telefoon nummer in moet voeren, doe ik dat, maar dit nummer is niet bekend, wordt me verteld. PLEH?

Heeft iemand het zelfde probleem of weet iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Ali 28 May 2015, 15:20

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hoi ylsewierda,

Welkom op het forum.

Jammer dat je niet in je voicemail kan komen. Normaal gesproken krijg je de melding, om je 10-cijferige nummer in te voeren, alleen als je vanaf een vaste aansluiting belt naar je voicemail (06 1200 1233). Met een voicemailcode krijg je vervolgens toegang tot je berichten. Wanneer de voicemail bij je aansluiting niet ingeschakeld is krijg je de melding dat het geen KPN nummer is.

Ik zie dat bij jouw voicemail wel ingeschakeld is. Volgens de netwerkspecialisten staat de doorschakeling correct ingesteld. Erg vreemd dus dat je geen toegang krijgt.

Graag zou ik je willen aanraden om je voicemail opnieuw in te stellen. Dit kan je doen door te bellen naar 12339 om deze uit te schakelen en vervolgens te bellen naar 12331 voor het inschakelen.

Laat je ons weten of de tip je geholpen heeft?

Reageer