.

Beantwoord

Voicemail luisteren in het buitenland, zonder toegangscode. Kan dat?

  • 20 November 2014
  • 3 reacties
  • 760 Bekeken

Badge
Beste,

Sinds een week heb ik bij jullie een abonnement afgesloten. Ik wilde graag dat dit een paar weker eerder gebeurde omdat ik op dat moment in Nederland was en alles had kunnen regelen. Nu zit ik met een probleem en ik hooooop dat jullie mij daar mee kunnen helpen.
Het gaat om mijn voicemail aanzetten. Het lukt me niet om het buitenland nr voor voicemail te bellen en ik heb ook geen code aangemaakt (omdat dat alleen in nederland zou kunnen) om de voicemail aan dan wel uit te zetten.
Hoe kan ik toch mijn voicemail gaan aanzetten en ook beluisteren?

Ik hoor graag van jullie, bvd, Stephanie
icon

Beste antwoord door Dries 20 November 2014, 13:59

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi sgrootscholten,

Welkom op het forum! Ik heb je vraag verplaatst naar het Bellen subforum. Hier staan meer vragen over voicemail en kunnen andere bezoekers je vraag makkelijker vinden :)

Om in het buitenland naar je voicemail te bellen, dien je je ingestelde toegangscode te gebruiken. Als je die niet hebt, kun je niet vanuit het buitenland naar je voicemail bellen. Het is niet mogelijk om in het buitenland die code aan te maken. Je zult dus moeten wachten tot je weer terug bent in Nederland. Je kunt dan alle instellingen van je voicemail aanpassen door naar 12331 te bellen.

Excuses voor het ongemak.
Badge
Dat is dan heel vervelend gezien het feit ik in het buitenland woon en pas in april weer in nederland zal zijn. Is er niets anders mogelijk?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi sgrootscholten,

Ik kan me voorstellen dat het inderdaad een vervelende situatie is. Wat krijg je te horen als je belt naar +316120012331? Ik ben benieuwd of het werkt, maar het is het proberen waard 🙂

Laat je me weten of het is gelukt?

Reageer