.

Beantwoord

Voicemail geeft geen tijd van het bericht meer aan. Hoe kan dat?

  • 8 March 2018
  • 7 reacties
  • 1817 Bekeken

Badge
Sinds volgens mij gisteren geeft de voicemail geen tijd meer aan wanneer het bericht is ingesproken. Voorheen kreeg je dit wel. Dit maakt het lastig om de juiste persoon terug te bellen. Wordt dit weer hersteld?
icon

Beste antwoord door franswon 8 March 2018, 20:19

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi mariel,

Op de site van KPN kwam ik het volgende tegen:

Veelgestelde vragen over VoiceMail voor je mobiele telefoon

Hoe sla ik de datum en tijd van het ingesproken bericht over?
Voor beluisteren van Voicemailberichten kun je ervoor kiezen om de informatie over het bericht te beluisteren. Deze informatie vertelt het telefoonnummer van degene die een bericht heeft achter gelaten (mits deze beschikbaar is gesteld door de beller) en de datum en tijd waarop het bericht is ingesproken. Je kunt er ook voor kiezen om de berichtinformatie niet af te spelen. Dat doe je als volgt:
  1. Bel 1233 als je in Nederland bent. In het buitenland bel je +31612001233
  2. Ga naar het hoofdmenu Toets 2 voor “Instellingen”
  3. Toets 2 voor “Afspeelinstellingen”
  4. Toets 1 om de berichtinformatie voor elk bericht in te stellen of uit te zetten.
Misschien heb je een keer per ongeluk de 1 van punt 4 ingetoetst, je kunt het dan weer op bovenstaande manier herstellen.

Laat je even weten of het gelukt is?
Ik heb hetzelfde en gebruik mijn VM heel weinig. Ook niks aangepast.
Reputatie 7
Badge +9
Dan lijkt het een aanpassing/storing in de centrale te zijn. Een moderator zal hier uitkomst moeten bieden.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Mariel,

Goed dat dit je is opgevallen! Ik heb net meteen getest, en je hebt helemaal gelijk. Die tijdstempel hoor je niet meer! Zonder dat je 'm uitzet. Ik ga uiteraard uitpluizen wat er aan de hand is daarmee, maar ik wil ook wel weten wat er gebeurt als je (zoals Franswon zegt) de tijdstempel handmatig weer aanzet. Hoor je 'm daarna wel weer, of nog steeds niet?

Laten jullie me dat nog even weten?

@ Frans en Ray, bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Jihane
Aangepast en werkt...

Inderdaad wel apart dat het vanzelf uit is gezet.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Ray,

Dat is opvallend! In ieder geval is het probleem dus opgelost 🙂 Kan jij nog even kijken of het voor jou ook werkt, mariel?

Groetjes,
Niels
Badge
Bedankt voor het meedenken allemaal. En ja, het is opgelost met het aanpassen van de instellingen!

Reageer