.

Beantwoord

Voicemail definitief uitzetten

  • 28 April 2013
  • 41 reacties
  • 3830 Bekeken

na eerdere contacten met simyo over het definitief uitzetten van de voicemail, wederom dezelfde vraag. Zonder dat ik de voicemail handmatig aanzet, krijgen mensen ineens weer een voicemailbericht te horen. Een kennis die ook simyo sim only heeft, heeft dit probleem niet. De bellers die hem bellen krijgen gewoon te horen dat de telefoon niet bereikbaar is. Dit wil ik ook. Het gaat een tijdje goed en dan staat hij weer aan. Op "mijn simyo" staat hij volgens schrijven uit. Niet dus. Graag definitief uitschakelen, want ik wil geen voicemail! Gr Mariska
icon

Beste antwoord door Natascha 2 May 2013, 16:24

Bekijk originele reactie

41 reacties

Badge +6
na eerdere contacten met simyo over het definitief uitzetten van de voicemail, wederom dezelfde vraag. Zonder dat ik de voicemail handmatig aanzet, krijgen mensen ineens weer een voicemailbericht te horen. Een kennis die ook simyo sim only heeft, heeft dit probleem niet. De bellers die hem bellen krijgen gewoon te horen dat de telefoon niet bereikbaar is. Dit wil ik ook. Het gaat een tijdje goed en dan staat hij weer aan. Op "mijn simyo" staat hij volgens schrijven uit. Niet dus. Graag definitief uitschakelen, want ik wil geen voicemail! Gr Mariska

Hoi Mariska1970,

Welkom op het forum!
Ik heb de technische dienst een bericht gestuurd om je voicemail uit te zetten voor je.
Ik heb hetzelfde probleem: kunnen jullie mijn voicemail ook definitief uitzetten?
Hallo Natasha,
Bedankt hiervoor. Ik hoop dat de voicemail nu daadwerkelijk uitblijft, zoals jullie al eens eerder beloofd hebben.
Groeten, mariska
Sorry, ik bedoel Natascha!
Badge +8
Ik heb hetzelfde probleem: kunnen jullie mijn voicemail ook definitief uitzetten?

Hoi Math,

Kun je me even een privébericht sturen over welk telefoonnummer dit gaat?
Ik kan niet zien dat je de voicemail al eerder hebt uitgeschakeld.

Heb je dit al geprobeerd via 12339?

Groetjes,

Charlene
Badge
Ook hier steeds maar weer de voicemail die ineens weer aan staat. Ik ben al geruime tijd gebruiker van Simyo en het bevalt mij prima, maar dat steeds weer aanzetten van die voice mail...... En nee, ik heb al die tijd niets verandert. Ook de telefoon is nog dezelfde. Heb hem maar weer uit gezet met het bekende nummer. Maar prettig is dat niet.
Badge +8
Ook hier steeds maar weer de voicemail die ineens weer aan staat. Ik ben al geruime tijd gebruiker van Simyo en het bevalt mij prima, maar dat steeds weer aanzetten van die voice mail...... En nee, ik heb al die tijd niets verandert. Ook de telefoon is nog dezelfde. Heb hem maar weer uit gezet met het bekende nummer. Maar prettig is dat niet.

Hoi JBW,

Dat is inderdaad lastig dat je dit steeds moet uitzetten. Jij hebt inderdaad niks veranderd.
Maar waarschijnlijk gebeurt het als je aansluiting geblokkeerd raakt wegens geen tegoed, en dan opnieuw opgestart wordt als er opgewaardeerd wordt.
Een structurele oplossing hiervoor, daar wordt aan gewerkt.

Excuses voor het ongemak,

Groetjes,
Charlene
Badge
Ook hier steeds maar weer de voicemail die ineens weer aan staat. Ik ben al geruime tijd gebruiker van Simyo en het bevalt mij prima, maar dat steeds weer aanzetten van die voice mail...... En nee, ik heb al die tijd niets verandert. Ook de telefoon is nog dezelfde. Heb hem maar weer uit gezet met het bekende nummer. Maar prettig is dat niet.

Hoi JBW,

Dat is inderdaad lastig dat je dit steeds moet uitzetten. Jij hebt inderdaad niks veranderd.
Maar waarschijnlijk gebeurt het als je aansluiting geblokkeerd raakt wegens geen tegoed, en dan opnieuw opgestart wordt als er opgewaardeerd wordt.
Een structurele oplossing hiervoor, daar wordt aan gewerkt.

Excuses voor het ongemak,

Groetjes,
Charlene


Hallo Charlene,

Dan zit er niets anders op om af te wachten.
Overigens waardeer ik automatisch op, dus daar zit het hem niet in.

Gr. Hans
Badge +8
Hallo Charlene,

Dan zit er niets anders op om af te wachten.
Overigens waardeer ik automatisch op, dus daar zit het hem niet in.

Gr. Hans

Hoi Hans,

Ik heb nu gevraagd aan de technische dienst om je voicemail definitief uit te schakelen.
Ik hoop dat dit het oplost.

Laat je nog even weten of hij nu echt weg is, die voicemail?

Groetjes,
Charlene
Badge
Goh Charlene, wat heb ik moeten zoeken naar deze oplossing.
Het Voicemail menu geeft die mogelijkheid niet.

Hoi Math,
Heb je dit al geprobeerd via 12339?
Groetjes,
Charlene
Badge +8
Goh Charlene, wat heb ik moeten zoeken naar deze oplossing.
Het Voicemail menu geeft die mogelijkheid niet.


Hoi HenkNijmegen,

Welkom op het forum!

O jeetje, dan is het inderdaad zoeken. :eek: Excuses daarvoor.
Ik vrees dat ik niks kan veranderen aan het Voicemail-menu. We proberen wel op verschillende plaatsen te vermelden dat het uitzetten via 12339 kan. Aan zet je hem weer met 12331. Omdat veel mensen het via Mijn Simyo proberen, hebben we het daar vermeld en in de veelgestelde vragen.

Had je het nu hier op het forum gevonden?
En ben je van plan om het forum vaker te gaan gebruiken?

Groetjes,
Charlene
Goedemorgen,

Ook ik had ineens weer voicemail aan! Ik heb hem net uit gezet en wil dit zo houden.

Wat ik ook vreemd vind is dat ik op jullie site bij tarieven nergens de kosten voor voicemail kan vinden.
Ik heb wel ergens gelezen waar iemand schrijft dat voicemail uitzetten 9cent kost. Belachelijk!!!

Met dit soort fratsen ben ik gauw weg.
Reputatie 7
Badge +9
Dag Zus,
Wat voicemail kosten betreft lees ik hier http://www.simyo.nl/gfx_content/PDF/tarieven_2012/tarieven_10-10.pdf het antwoord:

"Bij Simyo reken je altijd af per seconde en we hanteren een starttarief. We maken geen onderscheid tussen bellen naar mobiele of vaste nummers of het bellen naar voicemail."
Reputatie 3
Badge +9
Hoi JBW,

Dat is inderdaad lastig dat je dit steeds moet uitzetten. Jij hebt inderdaad niks veranderd.
Maar waarschijnlijk gebeurt het als je aansluiting geblokkeerd raakt wegens geen tegoed, en dan opnieuw opgestart wordt als er opgewaardeerd wordt.
Een structurele oplossing hiervoor, daar wordt aan gewerkt.

Excuses voor het ongemak,

Groetjes,
Charlene


Een structurele oplossing waarmee jullie al bijna anderhalfjaar mee bezig zijn. Enig idee hoelang dit nog duurt?

04-01-2012
Hi ,
Ik heb de instellingen bekeken, de bug voor de voicemail is bekend en zullen wij zo snel mogelijk verhelpen.
Groet,
Bibi
Dag Zus,
Wat voicemail kosten betreft lees ik hier http://www.simyo.nl/gfx_content/PDF/tarieven_2012/tarieven_10-10.pdf het antwoord:

"Bij Simyo reken je altijd af per seconde en we hanteren een starttarief. We maken geen onderscheid tussen bellen naar mobiele of vaste nummers of het bellen naar voicemail."


Als ineens mij voicemail aanstaat moet ik dus 9 cent gaan betalen om dat klere ding weer uit te zetten, voor mij is dat niet bellen maar geld weggooien aan een ongevraagde service!
Badge +6
Als ineens mij voicemail aanstaat moet ik dus 9 cent gaan betalen om dat klere ding weer uit te zetten, voor mij is dat niet bellen maar geld weggooien aan een ongevraagde service!

Hoi Zus,

Ik kan als je dat wilt het product voicemail laten verwijderen van je aansluiting. Graag verneem ik van je of je dat wilt.
Badge +6
Een structurele oplossing waarmee jullie al bijna anderhalfjaar mee bezig zijn. Enig idee hoelang dit nog duurt?

04-01-2012
Hi,
Ik heb de instellingen bekeken, de bug voor de voicemail is bekend en zullen wij zo snel mogelijk verhelpen.
Groet,
Bibi


Hoi Martijn®,

Ik moet dit gaan navragen dit is van voor mijn tijd dat ik actief werd op het forum.
Hoi Natascha,

Ik zou het zeer op prijs stellen als je mijn voicemail definitief uit wilt zetten.
Badge +6
Hoi Natascha,

Ik zou het zeer op prijs stellen als je mijn voicemail definitief uit wilt zetten.


Hoi Zus,

Ik heb technische afdeling het verzoek gestuurd je voicemail geheel uit te zetten.
Wat is dit toch? Waarom is hier nog geen adequate oplossing voor? Ik ben stomverbaasd dat ik niet de enige ben ik ben mobielgebruiker maar ik wil GEEN gebruik maken van SIMYO-voicemaildiensten. Dit probleem dat spontaan dat mijn voicemail aanstaat loopt al maanden zo. Maar kijk ik in mijn instellingen is het niet geactiveerd. Willen het Simyo-team dit uitzetten voor mij voor eeuwig?
Hoi Natascha,

Ik zou het zeer op prijs stellen als je mijn voicemail definitief uit wilt zetten.


Hoi Zus,

Ik heb technische afdeling het verzoek gestuurd je voicemail geheel uit te zetten.


Ik hoop dat het lukt,
alvast bedankt!
Badge +8
Wat is dit toch? Waarom is hier nog geen adequate oplossing voor? Ik ben stomverbaasd dat ik niet de enige ben ik ben mobielgebruiker maar ik wil GEEN gebruik maken van SIMYO-voicemaildiensten. Dit probleem dat spontaan dat mijn voicemail aanstaat loopt al maanden zo. Maar kijk ik in mijn instellingen is het niet geactiveerd. Willen het Simyo-team dit uitzetten voor mij voor eeuwig?

Hoi Meinita,

Ik zie inderdaad dat jij al meerdere malen naar 12339 hebt gebeld om je voicemail uit te schakelen. Kan me voorstellen dat je daar gek van wordt. Excuses daarvoor. Ik heb de IT-afdeling gevraagd of ze jouw voicemail helemaal kunnen verwijderen.
Dit zal morgen gedaan zijn.

Kun je dan nog even laten weten of het gelukt is?

Groetjes,
Charlene
Kun je de voicemail van mij ook definitief uitzetten. Schijnt ook weer aan te staan.
Badge +6
Kun je de voicemail van mij ook definitief uitzetten. Schijnt ook weer aan te staan.

Hoi Mex,

Ik heb de voicemail voor je laten uitzetten.
ik wil mijn voicemail uitzetten ! het lukt niet !!
gr jolanda

Reageer