.

Beantwoord

Voicemail box bestaat niet. Wat nu?

  • 22 September 2017
  • 9 reacties
  • 191 Bekeken

Onlangs heb ik een vervangende simkaart ontvangen. Echter sinds ik deze nieuwe simkaart gebruik (met mijn oude telefoonnummer) krijg ik bij 1233 te horen: 'voicemailbox bestaat niet'. Als ik de voicemail probeer in te stellen met 12331 dan wordt beloofd dat het binnen enkele minuten actief is, maar dat gebeurt niet. Hoe kan ik mijn voicemail activeren?
icon

Beste antwoord door Jihane 23 September 2017, 12:58

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Theo,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je voicemail niet werkt 😞 Dit gaan we samen oplossen. Wil je eerst bellen naar 12339 en dan naar 12331? Hiermee wordt je voicemail eerst uitgezet en daarna weer aangezet.

Laat je me weten of dit zo lukt?

Groetjes,
Jihane
Beste Jihane,

Ik krijg nog steeds de melding dat de voicemail box niet bestaat.

Groet,
Theo
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Theo,

Oh, jee! Ik heb meteen de netwerkspecialisten gebeld Zij hebben een ticket aangemaakt en deze doorgestuurd naar de partij die gaat over voicemails. Hopelijk kunnen zij een aanpassing doen en je voicemail daarmee aanzetten 🙂 Ik krijg terugkoppeling hiervan zodra het gelukt is.

Tot snel, dus! Want dan laat ik het jou ook weten.

Groetjes,
Jihane
Beste Jihane,
zijn de netwerkspecialisten er al uit? Hoelang kan dit nog duren?
Groet,
TheoS
Reputatie 6
Badge +5
Hi TheoS,

Ik snap dat je het allemaal wat lang vindt duren, onze netwerkspecialisten zijn in ieder geval druk bezig met een oplossing 😉 Ik zal Jihane vragen of ze inmiddels als een terugkoppeling heeft gehad!

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +10
Hoi TheoS,

Het spijt me dat je nog geen verlossend antwoord van ons hebt ontvangen 😞

Tot op dit moment, hebben wij helaas nog geen oplossing gekregen van de netwerkspecialisten. Maar maak je geen zorgen! Wij zitten er uiteraard achteraan voor je. Ik heb opnieuw gecheckt met Jihane hoe het ervoor staat en we hebben nogmaals een bericht naar de netwerkspecialisten gestuurd. Hierin hebben we gevraagd of ze met spoed naar een oplossing willen kijken. Natuurlijk gaan we jou hiervan weer op de hoogte houden.

Ik weet dat je al lang wacht, en ik hoop dat je nog een beetje geduld kunt opbrengen voor ons 🙂 Mocht je in de tussentijd andere vragen hebben, dan staan we voor je klaar.

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Theo,

Ik heb net gebeld met de netwerkspecialisten. Het moet nu aanstaan! Wil jij nog één keer 12331 bellen?

Mijn excuses voor de late reactie! Hou je me op de hoogte?

Groetjes,
Jihane
Beste Jihane,

Het werkt! Bedankt.

TheoS
Reputatie 5
Badge +5
Yay, wat fijn om te lezen TheoS!

Bedankt voor de update. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Els

Reageer