.

Beantwoord

Vertraging bij beantwoorden telefoongesprek. Hoe kan dit?

  • 11 February 2016
  • 9 reacties
  • 2247 Bekeken

Badge
Hoe kan het dat het een aantal seconden duurt voor ik contact heb bij beantwoorden telefoongesprek? Bij mijn weten was dit voorheen niet zo.
Ik kies 'beantwoorden' op mijn smartphone, zeg mijn naam en .... hoor niets. Vervolgens maar 'hallo' en dan blijk ik pas contact te hebben. Mijn naam heeft de beller dan echter niet gehoord.
Ik vind dit heel vervelend en vraag me af of dit aan mijn smartphone (BB Z10) ligt of aan de provider.

Alvast bedankt voor een reactie.
icon

Beste antwoord door Angela 12 February 2016, 09:38

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Anouk72,

Heb je dit bij een persoon of meerdere personen?
Ik heb namelijk geen last van het probleem wat je verteld.
Badge
Hallo Maikel,

Dankjewel voor je reactie.
Ik heb dit bij iedereen die mij belt. Het is gewoon echt stil, niet dat ik de telefoon nog hoor overgaan op de achtergrond bijvoorbeeld. Mijn BB is up to date qua software (net gecontroleerd).
Reputatie 5
Badge +10
Hallo Anouk,

Heb je je mobiel al een keer voor 15 minuten uit en aan gezet.
Loste dit het probleem op?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Anouk72,

Dat is niet handig! Ik moet zeggen dat ik dit zelf ook wel eens heb meegemaakt. Heel vreemd. Persoonlijk gebeurt mij dit af en toe en niet standaard bij elk gesprek wat ik voer.

Maikel.twinnie heeft je een tip gegeven in zijn laatste bericht. Heb jij jouw telefoon al eens volledig uitgezet en na een tijdje weer opnieuw opgestart? Dit wil vaak helpen. Mocht dit niet de oplossing zijn, wil ik je vragen om jouw simkaart eens te testen in een andere telefoon. Het liefst ook een andere simkaart in jouw telefoon.

Op deze manier kunnen we uitvinden waar het probleem precies ligt. Houd je ons op de hoogte?

@Maikel.twinnie, bedankt voor je hulp :)

Voor het overzicht heb ik dit topic verplaatst naar 'Bellen en netwerk'.

Groetjes,
Angela
Badge
Hallo Maikel,

Dankjewel voor de tip! Ik heb gisteravond de telefoon uitgezet en na ruim een kwartier weer aan. En, wat bleek... spontaan was er nu wél een update. Deze gelijk geïnstalleerd en ondertussen heeft mijn man mij gebeld en leek het goed te gaan. Vanmorgen de installatie afgerond, maar ben nog niet gebeld, dus weet niet hoe het nu is. Ik hou jullie op de hoogte 🙂. Het zal wel aan mijn telefoon gelegen hebben, want van die standaard spelletjes wilde hij de laatste tijd ook niet openen (bubbles etc.) en nu wel weer.

@Angela: ook jij bedankt en zodra ik meer weet, horen jullie van me.
Groetjes, Anouk
Reputatie 5
Badge +10
Hallo Anouk,

Ik wacht (net als Angela) met spanning af......
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Anouk,

Oeh, laten we hopen dat dit de boosdoener is geweest. Zoals Maikel.twinnie aangeeft, wachten we het af! Ik ben benieuwd. Fijn dat je ons op de hoogte wilt houden :)

Groetjes,
Angela
Badge
Het lijkt nu goed te zijn.... (ik hoop dat het zo blijft 🙂 )
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Anouk72,

Wat fijn dat je nog even wat van je laat horen! We zien het natuurlijk graag als een probleem opgelost is 🙂 Ik hoop dat het zo blijft voor je. Zo niet, neem dan gerust contact met ons op.

Groetjes,
Angela

Reageer