Inmiddels ben ik eigenlijk al een paar jaar een tevreden klant bij Simyo.
Dit is uiteraard nog niet veranderd omdat het eigenlijk voor bestaande klanten goedkoper wordt. ook wordt ik altijd aan de telefoon netjes geholpen.
Ik heb in deze jaren nog steeds dezelfde telefoon ( HTC one x+). het is al een oud beestje maar doet het nog prima eigenlijk.
Sinds 2-3 weken valt mijn netwerk constant weg gedurende de dag en hiermee soms ook mijn bel bereik. Dit is best vervelend aangezien ik voor mijn beroep vrij veel moet bellen en bereikbaar moet zijn.
Ook merk ik dat ik een paar keer per dag mijn pincode opnieuw moet invoeren. Nu is het een HTC kwaaltje dat de simkaart een beetje los zit ( dit was al veer eerder) maar dat heb ik toen gehotfixed met een stukje tape erachter zodat hij beter zou klemmen.
Nu heb ik de handmatige APN instellingen al geprobeerd en hij pakt het wel maar toch valt het steeds weg (telkens als die van H naar 3G springt lijkt het wel).
Is het mogelijk dat dit een software/simkaart fout is of is mijn telefoon simpelweg stervende?
Met vriendelijke groet,
Koekjestrommel
Beste antwoord door Tiury
Bekijk originele reactie