.

Beantwoord

Vallen 0800 en 0900-nummers buiten de bundel?

  • 20 May 2017
  • 1 reactie
  • 1656 Bekeken

hallo, ik heb op dit moment 300 belminuten en we hebben een vaste telefoon. Nu heb ik besloten om mijn vaste telefoon op te zeggen en naar onlimited bellen te gaan van Simyo. Worden hier ook 0900 en 0800 nummers in opgenomen? Of moet je deze los betalen, uit je bundel bedoel ik dan?
icon

Beste antwoord door Jihane 22 May 2017, 16:03

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marjo,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat goed dat je dit even komt navragen 🙂 Je bent niet de enige die het besluit maakt om over te stappen van een vaste lijn naar een mobiele lijn. 0800 nummers zijn altijd gratis en 0900-nummers vallen wel buiten je bundel. Dat komt omdat je aan het begin van gesprekken met 0900-nummers hoort dat het gesprek X cent per minuut kost bovenop de normale kosten die je provider rekent. Dat bedrag betaal je dus buiten je bundel.

Verder raad ik je aan om in mei nog je bundel te wijzigen naar een Onbeperkt bellen-bundel, aangezien bundelwijzigingen ingaan vanaf de eerste van de maand. Als je dus wacht tot juni hiermee, dan gaat het pas in vanaf juli. Een bundelwijziging doe je door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Abonnement.

Laat je me weten of je er zo uitkomt?

Groetjes,
Jihane

Reageer