.

Beantwoord

Tot mijn stomme verbazing afgesloten om administratieve redenen. Wat is er aan de hand?

  • 17 June 2017
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

Ik word vandaag opeens getroffen door een onbereikbaarheid/afsluiting.
Daar is wat mij betreft geen reden voor, betalingen oke, ben nu vreselijk onthand.
Geen notificatie van te voren geen bericht, wat is er loos graag zsm aansluiten.
volgens bericht "" om administratieve redenen", ja dat schiet op....

graag uw actie/reactie
icon

Beste antwoord door Samantha 19 June 2017, 12:27

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Martin1234,

Het is inderdaad niet de bedoeling dat het op deze manier gaat! Je zet automatisch opwaarderen natuurlijk aan om dit te voorkomen. Om die reden zijn we ook opzoek gegaan naar een oplossing en deze hebben we ondertussen gevonden. Het zou vanaf nu niet meer voor moeten komen. Alleen als je daadwerkelijk terecht wordt afgesloten vanwege geen beltegoed.

Sorry voor het ongemak wat je hieraan gehad hebt.

Groetjes,
Angela
Opgelost, vreemde gang van zaken, temeer er in het weekend niks gebeurd en ik juist dan afhankelijk ben van dit toestel / nummer, maar nu wel opgelost. Graag blijvend actie dat zoiets niet weer voor komt, is techniek, juist het automatisch opwaarderen heb ik genomen om nooit zonder aansluiting te komen zitten, ( toestel is n tbv signalering / alarm functie).

gr. martin
Badge +7
Hoi Martin1234,

Welkom op het Simyo forum :)

Oei, wat vervelend dat je bent afgesloten om administratieve redenen! Ik kan het me voorstellen dat je hier vragen over hebt.

Je krijgt deze melding, omdat je simkaart staat geblokkeerd voor uitgaande oproepen. Je kunt dan niet bellen, sms'en en internetten. Je kunt nog wel gebeld worden. Je simkaart wordt om deze reden geblokkeerd, wanneer je geen beltegoed meer hebt. Dit is bij jou op 8 juni gebeurd.

Doordat je automatisch opwaarderen aan hebt staan, hoorde deze blokkade er meteen af te gaan toen je beltegoed werd opgewaardeerd. Hierbij is helaas iets misgegaan, waardoor dit niet is gebeurd. Sorry hiervoor!

Daarom heb ik je simkaart meteen gedeblokkeerd. Als je je toestel even opnieuw opstart, kun je weer bellen.

Laat je weten of het is gelukt?

Groetjes,
Samantha

Reageer