.

Beantwoord

Toetsenblok en toch pin intoetsen. Hebben meer mensen dit?

  • 20 April 2014
  • 2 reacties
  • 285 Bekeken

Goedendag,
Graag zou ik willen weten of er meerdere mensen het zlefde probleem hebben als ik.
Vaak heb ik mijn telefoon met de geblokkeerde toetsen in mijn zak. Nu moet ik vaak opnieuw mijn pincode invoeren omdat ik niet meer verbonden ben.
Mijn toestel gebruik ik alleen voor telefefoon en af en toe een SMS.Mijn telefoon is een Nokia.
Komt de uitval nu door mijn telefoon of ligt het toch aan de provider?
Thanks
icon

Beste antwoord door Ernst 22 April 2014, 13:57

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hallo Siemens.

Hier gaat iets niet goed.
Wanneer je een basic telefoon hebt moet je alleen de pincode invoeren wanneer hij eerst uitstond.
(Bij een smartphone ligt dat aan de instelling van het display, schermvergrendeling)
Niet bij verbinding verbroken.

Om zeker te zijn adviseer ik je (*indien mogelijk) je sim te testen in een andere telefoon.

Groetjes.
Friesian

p.s. Een fijne pasen.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Siemens, wat leuk dat je je vraag op het forum stelt :)

Ik durf niet zo stellig als Friesian te stellen dat wanneer je geen smartphone hebt, je dan geen pin beveiliging hebt op de telefoon zelf maar enkel op de simkaart. Als je het volledige type hier kunt plaatsen, zouden we dit na kunnen zoeken.

Praktisch gezien kan het natuurlijk zo zijn dat wanneer je je telefoon in je broekzak hebt, de batterij of de simkaart door het 'buigen' van je telefoon eventjes het contact verliest en je daarom de pincode moet intoetsen.

Denk je dat dit de oorzaak zou kunnen zijn?

Reageer