.

Beantwoord

Telefoon geeft "in gesprek" wanneer ik wegdruk. Hoe kan ik dit wijzigen?

  • 21 April 2017
  • 1 reactie
  • 5434 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Goedemiddag,

Een kleine ergenis van mij en ik weet niet of dit anders in te stellen is: wanneer ik iemand die mij belt 'wegdruk' omdat ik even bezig ben of in bespreking, krijgt diegene te horen "dit nummer is in gesprek". (Vooral oudere....) mensen hebben dan nog weleens de neiging om iedere 5min weer te bellen om te zien of ik uitgebeld ben. Dit is erg irritant, zeker omdat ik soms voor bepaalde collega's wel bereikbaar moet blijven.

Natuurlijk is er de optie om een automatische SMS te sturen, maar ik vroeg mij af of dit anders in te stellen is? "Dit nummer is niet bereikbaar" heb ik bijvoorbeeld weleens gehoord.

groet,

Luuk
icon

Beste antwoord door Asma 23 April 2017, 12:47

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Luuk,

Goede vraag! Ik snap de ergernis heel goed.

Het is helaas niet mogelijk om de melding te veranderen als je een oproep wegdrukt. Wel is het mogelijk om de 'niet storen'-functie aan te zetten op jouw telefoon. Op deze manier krijgen je contactpersonen automatisch de melding 'Dit nummer is niet bereikbaar, probeert u het later nog eens'. Als een contactpersoon je hierna nog een keer belt, dan gaat je telefoon wel over. Is dit een goede oplossing?

Groetjes,
Asma

Reageer