.

Beantwoord

Telefonisch slecht bereik

  • 25 February 2014
  • 3 reacties
  • 460 Bekeken

Wanneer ik wil bellen heb ik dikwijls geen bereik en moet opnieuw proberen..  soms wil het lukken na diverse pogingen maar soms ook niet...drama dus....voor andere mensen ben ik  vaak ook niet bereikbaar. Dit is op diverse locaties
icon

Beste antwoord door Ernst 26 February 2014, 10:54

Bekijk originele reactie

3 reacties

Ik heb hetzelfde. Mij lukt het haast nooit om te bellen of gebeld te worden.
Als ik wil bellen krijg ik de tekst alleen noodoproepen.
Als iemand mij belt komt de tekst
Dit mobiele nummer is op dit moment niet bereikbaar.
Terwijl mijn Mobiel aanstaat.
simyo, wat nu?
Reputatie 5
Badge +11
Wanneer ik wil bellen heb ik dikwijls geen bereik en moet opnieuw proberen..  soms wil het lukken na diverse pogingen maar soms ook niet...drama dus....voor andere mensen ben ik  vaak ook niet bereikbaar. Dit is op diverse locaties

Hoi mandyvdee, welkom op het Simyo forum.

Da's inderdaad knap vervelend :(
Als ik het goed begrijp maakt het dus niet uit waar je je bevind; je bent vaak niet bereikbaar.
Wanneer je dit op 1 plek zou hebben, kan dit duiden op een kapotte mast, maar als je dit overal hebt, is dat niet de oorzaak dus.
Ervaar je deze problemen met bellen én internetten? Of enkel met bellen?

Zou je je simkaart eens in een ándere telefoon kunnen doen en zien wat er gebeurt? Als het aan de simkaart/verbinding ligt zal het in een andere telefoon ook niet werken. Als het je dan wél bereik hebt is de kans erg groot dat het aan je telefoon ligt.

Kun je laten weten wat je bevindingen zijn?
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb hetzelfde. Mij lukt het haast nooit om te bellen of gebeld te worden.
Als ik wil bellen krijg ik de tekst alleen noodoproepen.
Als iemand mij belt komt de tekst
Dit mobiele nummer is op dit moment niet bereikbaar.
Terwijl mijn Mobiel aanstaat.
simyo, wat nu?


Hoi Dyxi, welkom op ons forum!

Voor geldt eigenlijk hetzelfde wat ik mandyvdee heb gevraagd:
Als ik het goed begrijp maakt het dus niet uit waar je je bevind; je bent vaak niet bereikbaar.
Wanneer je dit op 1 plek zou hebben, kan dit duiden op een kapotte mast, maar als je dit overal hebt, is dat niet de oorzaak dus.
Ervaar je deze problemen met bellen én internetten? Of enkel met bellen?

Zou je je simkaart eens in een ándere telefoon kunnen doen en zien wat er gebeurt? Als het aan de simkaart/verbinding ligt zal het in een andere telefoon ook niet werken. Als het je dan wél bereik hebt is de kans erg groot dat het aan je telefoon ligt.


Zou jij me ook kunnen laten weten wat je bevindingen zijn?

Reageer