.

Beantwoord

Tel. afgesloten wegens admin.. redenen

  • 14 April 2013
  • 37 reacties
  • 1962 Bekeken

Beste Simyo,

Wat is de reden dat ik ben afgesloten?
Indien ik wil bellen wordt er aangegeven dat dit wegens administratieve redenen is.
Graag wordt ik weer zo snel mogelijk aangesloten

Alvast bedankt.

Gr. Archana
icon

Beste antwoord door Manisha 16 April 2013, 16:43

Bekijk originele reactie

37 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Heb je veel verbruikt?
Nee! Via mijn simyo heb ik nog genoeg min en mijn internet gebruik ik alleen voor whatsapp. Dat kan nooit groot verbruik zijn.
Ik heb het zelfde probleem. Ik heb nog genoeg mb en belminuten/sms over voor deze maand en ben nog nooit over mijn bundel heen gekomen. Toch is mijn nummer niet bereikbaar. 'Dit nummer is niet bereikbaar u wordt doorgeschakeld'. Ik kan niet bellen/sms'en of gebeld worden. Mijn 3G doet het nog wel. Weet iemand een mogelijke oorzaak waarom mijn nummer niet meer bereikbaar is ?
Reputatie 2
Badge +4
Beste Simyo,

Wat is de reden dat ik ben afgesloten?
Indien ik wil bellen wordt er aangegeven dat dit wegens administratieve redenen is.
Graag wordt ik weer zo snel mogelijk aangesloten

Alvast bedankt.

Gr. Archana


Hoi Archana89,

Welkom op het Simyo forum!
We hebben inmiddels in dit topic gereageerd op je vraag. Om het forum overzichtelijk te houden wil ik je vragen om in de toekomst je vraag slechts in een topic te stellen.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Manisha
Reputatie 2
Badge +4
Ik heb het zelfde probleem. Ik heb nog genoeg mb en belminuten/sms over voor deze maand en ben nog nooit over mijn bundel heen gekomen. Toch is mijn nummer niet bereikbaar. 'Dit nummer is niet bereikbaar u wordt doorgeschakeld'. Ik kan niet bellen/sms'en of gebeld worden. Mijn 3G doet het nog wel. Weet iemand een mogelijke oorzaak waarom mijn nummer niet meer bereikbaar is ?

Hoi Maura,

Welkom op het Simyo forum!
Volgens ons systeem heb je inmiddels telefonisch contact gehad met de Klantenservice hierover. Zij hebben de simkaart een reset gegeven op het netwerk. Graag vernemen we of je inmiddels weer gebruik kunt maken van de simkaart?

Groetjes,

Manisha
Nu heb ik al een paar keer gebeld dat me sim kaart niet doet !  Nu wordt mij verwezen naar een winkel te gaan en dat  te controleren.

Nou ik heb hem in een andere toestel gestopt en doet ie het ook niet ! Ik zit nu al 3 dagen zonder telefoon.

Wegens administratieve reden is mijn kaart geblokkeerd krijg ik te horen !  Het probleem ligt bij jullie en vraag hierbij onkosten vergoeding.



Ik hoop dat u z.s.m. het gaat oplossen !
Reputatie 7
Badge +9
Hallo raymondschimmer,

Je hebt je vraag al gesteld in een ander topic, graag slechts op 1 plaats je vraag/reactie plaatsen.
Zo wat  ? lekkere service he !
Reputatie 7
Badge +9
Zo wat ? lekkere service he !


Ik ben geen medewerker van Simyo, ik probeer alleen de forumleden te helpen, sarcastische opmerkingen richting mij hebben dus geen zin.
als je geen medewerker ben van Simyo heeft heel deze forum geen ene zin ! 
Reputatie 7
Badge +9
Dat is jouw inschatting, fijne avond verder.
Reputatie 7
Badge +9
als je geen medewerker ben van Simyo heeft heel deze forum geen ene zin ! 

We begrijpen nu dat je niet weet wat de functie van dit forum is. Het is een aanvulling op de klantenservice, geen vervanging ervan. Een plek waar Simyo klanten mekaar proberen te helpen vooral op momenten dat er niemand van Simyo aanwezig is. Soms lukt dat, soms niet. Als je deze service van andere Simyo klanten niet op prijs stelt, dan is het tijd om te verkassen.
Reputatie 7
Badge +9
@ Scotsman, helemaal met je eens!
Ik heb precies hetzelfde probleem.

Na het automatisch opwaarderen kreeg ik ook deze melding. Daarna heb ik voor de zekerheid nog mijn tegoed met 10 euro verhoogd, maar na 8 uur nog steeds dezelfde melding.

Volgens mij is dit een storing in het syteem, maar jammer dat ik dit nergens kan vinden op de website.
Is er iemand van Simyo die mij een SLA (KPN) kan geven ?
Reputatie 7
Badge +9
Halo Tampie,

De helpdesk is pas vrijdag weer bereikbaar, wij als helpende forumleden kunnen niet bij de systemen, dus nog even geduld.
Nee, ik weet ook wel dat forum leden elkaar niet kunnen helpen :eek:.

Maar elke provider heeft wel een CE (of webcare), dus mag ik aannemen dat dit vrijdag door deze mensen gelezen wordt (als het nog niet eerder wordt opgelost 🆒.
Het heeft trouwens ook geen haast, maar een Stormon zou wel handig zijn.
Mijn tante is overgegaan van hi-prepaid naar sim-only van simyo. Om die reden heb ik op 8 mei jl. de simkaart geactiveerd.Het activeren is goed verlopen.

Mijn tante is echter niet in staat te bellen. Ze krijgt de melding : uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.

graag hulp zodat mijn tante wel kan bellen en gebeld worden.

Met Vriendelijke Groet,
Natasja schuring (namens mijn tante)

Telnr 06*

Graag correspondentie via mailadres: *
Reputatie 3
Badge +9
Beste Natasja,

Wat je zou kunnen proberen is je telefoon even helemaal uit voor 10 minuten en dan weer aanzetten. Meestal werkt dit.
Is het nog niet verholpen dan zal je vrijdag even contact moeten zoeken met de helpdesk voor een netwerk reset.
Het nummer vanaf mobiel is 1200 (gratis)
En vanaf vastelijn 0800-0232300 (gratis)
Of Twitter @simyoNL
Reputatie 7
Badge +9

graag hulp zodat mijn tante wel kan bellen en gebeld worden.

l


Het blijkt dat meerdere mensen hier opeens mee te maken hebben. Er schijnt gisteren een storing geweest te zijn bij KPN, die dit -mogelijk- mede veroorzaakt heeft. Mogelijk is daardoor de boel ook vertraagd.
Heel vervelend voor iedereen. Is te begrijpen. Lastig is, als zoiets zich voordoet rond vrije dag(en).

Helaas wachten dus.

Misschien is er morgen een moderator hier aanwezig (maar ja, zij willen net als iedereen ook graag een lang weekend :D). Ik weet niet of het handig is om uw tel. nummer openbaar op dit forum te vermelden.
Even een update.

De storing is gelukkig weer opgelost
Reputatie 7
Badge +9
Fijn dat je weer kunt bellen en bereikbaar bent!
Helaas,

Mijn tante kan nog steeds niet bellen en gebeld worden.
Ze krijgt nog steeds de melding uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.
Ik heb de telefoon ook alweer helemaal uit gezet, helpt ook niet.
Wat moet er nu gebeuren, zodat het wel gaat werken?

Met Vriendelijke Groet,
Natasja schuring, namens mijn tante
Reputatie 3
Badge +9
Beste Natasja,
Ik denk dat ze maandag een netwerk reset moeten doen. Wat ik je wel zou willen adviseren is om vanmiddag, vanavond en het weekend toch je telefoon af en toe uit en weer aan te zetten. KPN heeft een storing gehad waar meerdere last van hadden en waarbij het toestel nu wel werkt.

Dit is geen garantie, maar baad het niet schaad het niet in dit geval. En sorry maar dan moet je toch tot maandag wachten.
Reputatie 7
Badge +9

Ik heb de telefoon ook alweer helemaal uit gezet, helpt ook niet.


Ha Natasja
Heb je de mogelijkheid om deSIMcard even in een ander toestel (je eigen) te stoppen?
Even uitsluiten dat het aan je tantes toestel zou kunnen liggen. 
En dan heb je gelijk de SIM er ook een keer uit gehaald. 

Voor de rest toch om de zoveel tijd blijven proberen. 
Hallo de Leon,

Ik heb dat inderdaad ook al geprobeerd om de simkaart in een ander simlockvrije telefoon te doen.
Helaas werkt dit ook niet.
Ligt dus niet aan de mobiel van mijn tante.

Reageer