Storm, waarbij zendmast KPN te Lunteren en Texel afknapten, dat moet je dan als klant toevallig achterkomen omdat buren het ook hebben, en door overal te zoeken en informeren. Digitenne-TV van KPN stoorde ook maar dat werkt nu ook.
niet kunnen bellen en niet gebeld worden, geen waarschuwing dat het door deze zendmast komt! Niemand die even een bericht doet, niemand zegt hoelang het duurt, mensen in nood en kunnen niets tot ze buiten Lunterengebied komen. Ik eis direct herstel van deze storing, melding aan alle klanten, en eis deze maand minstens schadevergoeding wegens leveringsgemis en gevolgen, en geen rekening van Simyo. Het is taak van Simyo om KPN achter de vodden te zitten, want als een zendmast uitvalt kan direct ge re-direct worden via een andere route. Moderne communicatie techniek. Werkt 112 eigenlijk nog wel? durf ik niet te testen, je zult het maar nodig hebben...
Ook klaag ik dat een storingmelding naar Simyo/KPN duur is. Want het 1200 storing-meldnummer wat Simyowebsite noemt is, ook buiten gebruik en het andere nummer duur. Ik klaag dat een klacht moeilijk geplaatst en dat storingen niet gevonden kunnen worden. Jullie doen op de site net alsof het forum voor jullie klantenservice de onderwerpen beantwoordt, en de antwoorden en service van Simyo moet overnemen. slim bedacht.Hoge drempel en kosten afschuiven op klant? Doe het beter, maak een knop STORINGSMELDING en werk aan VERHELPEN van deze en andere storingen!
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie