.

Vraag

*Spam* Maandelijkse bellimiet aangepast

  • 22 March 2013
  • 8 reacties
  • 451 Bekeken

Reputatie 1
Badge +4
De aankondiging per email van mijn aanpassingen laat in de titel *Spam* zien. Ik weet niet waar dat vandaan komt.
Als mijn antivirusprogramma Spam vindt meldt die dat op een andere manier en zet het bericht in een aparte map. Bedoeld bericht zat niet in een spam-box.
Ik heb geen antivirusprogramma bij mijn provider.
Waar kan deze rubricering vandaan komen en is dat te verhelpen ?
Grt, Ton

8 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Je zou de afzender "Simyo" in je adresboek kunnen zetten, soms help dit en zal je mailclient de mail niet meer als spam zien.
Reputatie 1
Badge +4
Martijn, bedankt voor je reactie.
Het kan geen kwaad je voorstel door te voeren (heb ik ook gedaan) maar als Outllook of ESET het als spam herkent wordt de mail in een map met ongewenste berichten geplaatst. Er moet m.i. ergans anders die vlag van * Spam* gezet zijn.
m.vr.gr. Ton
Reputatie 3
Badge +9
Ik gebruik Gmail en heb hier geen last van. Helaas kan ik je niet helpen sorry !
Dit was mijn "tip van de dag"
Reputatie 1
Badge +4
Ik gebruik Gmail en heb hier geen last van. Helaas kan ik je niet helpen sorry !
Dit was mijn "tip van de dag"

Ik gebruik ook Gmail.com.
Toch bedankt voor het meedenken.
Reputatie 7
Frenske,

Hoe benader jij je Gmail? Via de webbrowser of via een emailprogramma als Outlook o.i.d.?
Reputatie 1
Badge +4
RicoK,
Hartelijke dank voor je reactie.

In eerste instantie benader ik mijn Gmail post via MS-Outlook. In voorkomende gevallen beoordeel ik vervolgens de mail via de webbrowser.
Het Simyo bericht waar we het hier over hebben laat met de webbrowser de *SPAM* vermelding al zien en wordt dus niet toegevoegd bij het binnenhalen is MS-Outlook.
m.vr.gr. Ton
Reputatie 7
Hmm, ik maak zelf alleen maar gebruik van Gmail via de webbrowser en ik heb nog nooit een dergelijke melding gehad.

Toevallig heb ik wel heel recent dezelfde vermelding van spam gezien, maar dat was toen ik bij en met mijn ouders een prepaid aansluiting voor hen aanvroeg. De eerste mail die zij in dit proces kregen van Simyo had ook zo een dergelijke spammelding toegevoegd gekregen. De emails hierna hadden deze niet. Zij maken alleen gebruik van MS Outlook.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Frenske,

Ik vind het lastig om je hiermee te helpen. Mijn expertise ligt niet echt op dat gebied. Wellicht dat je internet provider je hierbij kan helpen. Bedankt voor jullie reacties Martijn en RicoK.

Groetjes,

Alex

Reageer