.

Beantwoord

Slechte verbinding op Galaxy s7 edge. Wat nu?

  • 30 March 2018
  • 5 reacties
  • 628 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 8 reacties
Hey,

Ik heb sinds twee weken een nieuwe telefoon, een galaxy s7 edge.
Hier heb ik telkens een slechte verbinding op, zowel netwerk als internet.
Hebben jullie misschien tips?
Zou iemand misschien mijn verbinding kunnen resetten? Dankjewel.
icon

Beste antwoord door franswon 31 March 2018, 07:48

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi pfeff,

Dat is balen.

Heb je dit probleem overal of op slechts 1 plaats?

Heb je al geprobeerd jouw simkaart in een andere, simlockvrije, telefoon te plaatsen en die andere simkaart in die van jou?

Hiermee detecteer je waar het probleem ligt.

Is het jouw simkaart dan kan een moderator deze een reset geven.
Reputatie 7
Badge +10
Hi pfeff,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je geen goede verbinding meer hebt 😞 Heb je dat alleen sinds je je nieuwe toestel hebt? Franswon's tip is een goede: wil je je simkaart in een ander toestel stoppen en andersom? Werkt het dan allemaal wel? Doet een andere simkaart het bijvoorbeeld goed in jouw telefoon? Dat kan erg veel informatie bieden!

Ik heb ook je aansluiting erbij gepakt en een reset uitgevoerd op je simkaart. Dat houdt in dat ik de instellingen vernieuwd heb op het netwerk. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen? Merk je hierna verschil?

Laat je het me weten?

@ Franswon, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Badge
Ik zal proberen de test uit te voeren met iemand die ook een microsim kaart houder heeft.
De netwerk reset heeft in ieder geval niks uitgevoerd.
Misschien nog handig om te vertellen, wanneer ik probeer te bellen staat er de melding 'Niet aangemeld op netwerk' en 'Alleen noodoproepen', dit is ongeveer de helft van de tijd het geval.
Of ik binnen of buiten sta heeft geen verschil.
Een kleine tip pfeff. Je zou eens de rest kunnen doen, vragen in een telefoonwinkel. Dan weet je het waarschijnlijk heel snel. Mocht het niet de sim zijn ben je meteen op een goede locatie voor goede raad.(reparatie)
Reputatie 6
Badge +5
Hi pfeff,

Jammer om te lezen dat de reset geen invloed heeft gehad op de verbinding van je simkaart! Je geeft in je laatste bericht aan dat je zowel binnen als buitenshuis problemen hebt met het het netwerk. De locatie waar je je op dat moment bevindt heeft hier verder geen invloed op?

Friesian heeft een goede tip. Ik zou eerst kijken of de simkaart het in een ander toestel wel doet. Kijk dan ook even een andere simkaart het in jouw toestel wel goed doet. Bij een telefoonwinkel kunnen ze vast nakijken of er een defect aan het toestel is. Laat je mij even weten wat de uitslag van het wisselen van de simkaart is? Ik hoor het graag!

Bedankt voor je hulp, Friesian :)

Groetjes,
Niels

Reageer