.

Beantwoord

sim nl simyo via kpn is niet beschikbaar wilt u de oproep plaatsen via nl kpn?

  • 19 July 2014
  • 1 reactie
  • 359 Bekeken

Badge
Hoe kom ik van deze melding af?
icon

Beste antwoord door Kim 21 July 2014, 12:21

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi John de Klerk, welkom op het forum van Simyo! :)

Ik zie dat je deze vraag ook via e-mail hebt gesteld en dat mijn collega je simkaart even een reset heeft gegeven op het netwerk. Ik ben benieuwd of dit heeft geholpen?
Zo niet, dan ben ik benieuwd of je de tip hebt opgevolgd om je simkaart even in een andere telefoon te plaatsen en wat er dan gebeurt?

Krijg je dan ook deze melding, dan zou ik graag willen weten wanneer je precies deze melding krijgt? Gebeurt dit wanneer je een nummer probeert te bellen en krijg je dan deze melding te horen of verschijnt de melding in je telefoon?

Ik verneem graag je bevindingen! 🙂

Reageer