.

Vraag

signaalverlies en komt niet terug

  • 14 April 2012
  • 3 reacties
  • 377 Bekeken

Badge
Ik ben net overgestapt van vodaphone naar simyo. Helaas zie ik regelmatig dat ik geen enkel streepje signaal heb, maar als ik dan de telefoon (iphone 3gs) uitzet of op airplane mode zet en dan weer terug krijg ik weer signaal (1 of 2 streepjes maar). Dit is heel erg vervelend, want ik kan natuurlijk niet steeds kijken of ik wel of niet bereikbaar ben. Is dit een probleem wat verholpen kan worden?

3 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Richardn,

Om jet beter van dienst te zijn vernemen we graag of je dit probleem op meerdere locaties ervaart of slechts op een locatie. Als het probleem locatiegebonden is ontvangen we graag de postcode van deze locatie zodat we de dekking kunnen controleren.

Groetjes,

Manisha
Badge
Beste Richardn,

Om jet beter van dienst te zijn vernemen we graag of je dit probleem op meerdere locaties ervaart of slechts op een locatie. Als het probleem locatiegebonden is ontvangen we graag de postcode van deze locatie zodat we de dekking kunnen controleren.

Groetjes,

Manisha


Het probleem heeft zich voorgedaan in de trein van Nijmegen naar Dieren (gehele rit) en in Dieren. Het vervelende is dat ik pas signaal terug krijg na een actie: of telefoon uit en weer aan of airplane mode aan en weer uit. Dus de telefoon grijpt niet zelf het signaal terug.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Richardn,

Om te controleren of het probleem gerelateerd is aan de simkaart raden wij je aan om de Simyo simkaart in een ander simlockvrij toestel te plaatsen (dit kun je het beste weer in de trein doen van Nijmegen naar Dieren). Graag vernemen we of het signaal ook in dit toestel minder sterk is op dit traject.

Groetjes,

Manisha

Reageer