.

Beantwoord

Regelmatig last van 'niet aangemeld bij netwerk'. Hoe kan dat?

  • 10 May 2017
  • 7 reacties
  • 226 Bekeken

Ik begin nu steeds vaker (en langer) last te krijgen van de melding niet aangemeld bij netwerk. Ik kan niet bellen en gebeld worden. Bovendien ervaar ik nu ook steeds vaker dat ik een sms krijg met de melding dat ik een oproep heb gemist terwijl mijn telefoon gewoon aanstaat en dergelijke. (zelfs wanneer ik mijn telefoon 'niet in handen heb'). Heel vervelend.

Ik heb nu al 1 uur last van dat ik niemand kan bereiken en dat ik zelf niet kan bellen noch smsen. En waarom krijg ik geen oproepen door terwijl ik dat wel zou moeten krijgen?

Dit begint vervelend te worden vooral omdat het juist nu steeds vaker voorkomt en voor langere duur.

(ter info: en ja 1. al gestest in andere telefoon 2. al aan- en uitgezet meerdere malen)

Enige oplossing of id? :?
icon

Beste antwoord door Asma 11 May 2017, 10:17

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi C127,

Wat vervelend :(

Heb je al gecontroleerd of er een storing is of werkzaamheden zijn op jouw postcode? https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen.htm

Het is ook mogelijk dat je simkaart niet goed meer functioneert, een moderator zal een reset op je simkaart uitvoeren en je verder informeren.

Biedt dit geen oplossing dan kan je via Mijn Simyo https://mijn.simyo.nl/instellingen#tab_simkaart een nieuwe simkaart bestellen.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi C127,

Welkom op het Forum.

Ik vind het enorm vervelend dat je problemen ondervindt met je verbinding. Ik kan mij voorstellen dat dit helemaal niet fijn voor je is! :(

Om ervoor te zorgen dat jij je simkaart zo snel mogelijk weer zonder problemen kunt gebruiken, heb ik je simkaart gereset. Ik zou je graag willen vragen om je telefoon even uit en aan te zetten. Op deze manier registreert je simkaart zich weer met de juiste instellingen op het netwerk.

Kun je ons laten weten of je nu beter bereikbaar bent? Blijft het probleem bestaan, dan helpen wij je hier graag mee verder.

@ Franswon, bedankt! :D

Groetjes,
Asma
Dank beide (@Franswon) voor jullie reactie. Ik kan inderdaad nu weer bellen en smsen en gebeld worden. Hopelijk zal dit ook zo blijven.

Ik heb inderdaad, zoals gevraagd, mijn telefoon uitgezet voor paar minuten en vervolgens weer aangezet. Hopelijk was dit ook de oplossing voor mijn probleem.

Kamp er nog steeds mee dan neem ik weer contact op, voor nu dank!

Groetjes!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi C127,

Oh, dat is goed om te horen! Heel graag gedaan. :D

Als je andere vragen hebt, dan horen wij dit graag van je.

Groetjes,
Asma
Hallo,

Ik heb nu weer hetzelfde probleem 'niet aangemeld bij netwerk' begint nu wel heel vervelend te worden!

Waar ligt dit aan? Is dit locatie gebonden of aan me simkaart of aan me telefoon aan netwerk? Aan simyo zelf?
Reputatie 7
Badge +9
Het lijkt mij dan toch aan de Simkaart te liggen, je toestel kan uiteraard ook, maar als een andere simkaart het wel doet in je toestel dan lijkt het me duidelijk een simkaart probleem.
Heb je een andere simkaart van een andere, simlockvrije telefoon al geprobeerd?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi C127,

Wat vervelend dat je weer hetzelfde probleem hebt! Ik heb je gelijk een vervangende simkaart opgestuurd. Deze zal binnen twee werkdagen binnen zijn. Laat je het weten of de vervangende simkaart heeft geholpen?

@franswon bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar

Reageer