.

Beantwoord

Overstap naar Sim Only, hoezo is aansluiting buiten gebruik?

  • 19 December 2015
  • 7 reacties
  • 153 Bekeken

Badge
Goedenavond. Ik vd week ben ik overgestapt van prepaid naar sim only. Dit is sinds gister overgezet. Nu kan ik niet bellen en internetten. Krijg bericht dat mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is. Waarschijnlijk stond er geen tegoed meer op de prepaid en volgens de instellingen nog 13 dagen voordat ik mijn faktuur krijg. Heeft dat hiermee te maken. Zoja kan ik dan nog extra opwaarderen. Toch fijn als ik bereikbaar ben
icon

Beste antwoord door Estelle 20 December 2015, 16:01

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Moontje71,

Wat leuk dat je nu een Sim Only aansluiting hebt 😃.

Ik zie inderdaad dat de aansluiting geblokkeerd is. Dit komt doordat je een negatief tegoed had voordat je overstapte naar Sim Only. Ik zal ervoor zorgen dat jouw aansluiting morgen gedeblokkeerd wordt. Hier ontvang je een e-mail over. Als de aansluiting gedeblokkeerd is, hoef je alleen je telefoon opnieuw op te starten.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,
Estelle
Badge
Beste Estelle
Hartelijk dank voor je antwoord. Vermoede al zoiets. Fijn dat jullie morgen de aansluiting deblokkeren.
Groetjes Moon
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Moontje71,

Graag gedaan. Je aansluiting is gedeblokkeerd en we hebben je bericht via een sms 🙂

Heb je gemerkt dat je weer kunt bellen?
Badge
Hoi. Ja kan weer bellen en op Internet. Dank je wel voor de snelle handeling.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Moontje71,

Yes, fijn dat je weer kan bellen en internetten 🙂 En, graag gedaan!

Fijne feestdagen :$

Groetjes,
Angelica
Badge
Too service. Jullie allemaal een hele fijne feestdagen
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Moontje71,

Dat gaat helemaal goed komen! Gelukkig hebben we een "3e kerstdag" om even bij te komen van al dat lekkere eten 😉 Als je in het nieuwe jaar vragen hebt, ben je uiteraard van harte welkom op ons forum!

Groetjes,
Angela

Reageer