.

Oud nummer:

  • 17 February 2012
  • 2 reacties
  • 538 Bekeken

Badge
Hallo,



Mijn dochter belt/smst sinds oktober 2011 via een prepaidkaart van Simyo. Zij gaf aan mij aan dat ze regelmatig gebeld werd door "vreemde" mensen.

Tijdens één van die gesprekken kwam ik erachter dat mijn dochter al een bestaand nummer heeft. De vrouw van dat gesprek gaf aan mij aan dat ze haar telefoon was verloren met het nummer waar zij naar toe belde (het nummer van mijn dochter dus!). Haar gevraagd bij welke provider zij was aangesloten en ze gaf KPN aan. Mijn dochter wordt nog steeds gebeld door vreemde mensen.

U zult het met mij eens zijn dat dit een zeer vervelende zaak betreft!

Hoe gaat u dit oplossen??

Met vriendelijke groet,


Diane

2 reacties

Badge +2
Hi Diane,

Wij kunnen je in dit geval kosteloos een nieuw nummer toekennen. Aangezien het nummer per direct wordt omgezet adviseren wij je ons telefonisch te contacteren. Wij zullen je per direct een nieuw nummer toekennen. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie
Badge
Hi Diane, Wij kunnen je in dit geval kosteloos een nieuw nummer toekennen. Aangezien het nummer per direct wordt omgezet adviseren wij je ons telefonisch te contacteren. Wij zullen je per direct een nieuw nummer toekennen. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Arie




Dag Arie,

Top service. We gaan Simyo bellen voor een nieuw nummer.

Bedankt!

Reageer