.

Beantwoord

Onderling bellen werkt niet meer. Hoe kan dat?

  • 26 May 2017
  • 7 reacties
  • 219 Bekeken

Als oud Low Call klant kon ik tot voor kort altijd 100 minuten gratis onderling bellen met Simyo klanten.
Waarom moet ik hiervoor nu betalen ?

Met vriendelijke groet,

Roel
icon

Beste antwoord door Asma 30 May 2017, 17:29

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Heb je onlangs, op wat voor manier dan ook, aanpassingen in je bundels gedaan?
Nee geen aanpassingen in mijn abonnement, alleen een vervangende simkaart gekocht i.v.m. nieuwe smartphone
Was mij ook al opgevallen een paar dagen geleden. Ik heb nu de telefoonnummers omgezet van +31612345678 naar 0612345678 en nu werkt het weer. Ik denk dat er bij Simyo wat in de centrale is gewijzigd
Dank je wel voor de tip, het probleem is nu opgelost door het landnummer te verwijderen van
de betreffende telefoonnummers.:)
Reputatie 7
Badge +7
Maar je mag toch hopen dat als Simyo een probleem heeft dit gaat oplossen?
Of wil je als je over de grens gaat je contacten weer gaan aanpassen?
Wellicht is het probleem opgelost vanaf 15 juni 2017, want dan is onderling Bellen ook geldig in het buitenland, althans voor alle landen binnen zone 1. Misschien kan Simyo uitsluitsel geven ? Ik wacht af.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Ieke,

Welkom op het Forum!

Ik vind het erg vervelend dat de gesprekken naar Simyo klanten nu in rekening worden gebracht. Hiervoor onze excuses!

Dit probleem is bij ons bekend. De technische afdeling is er op dit moment maar druk mee bezig en zal hopelijk zo snel mogelijk met een oplossing komen. De gemaakte kosten van € 0,43 heb ik voor je vergoed. Dit bedrag wordt binnen vijf werkdagen aan je beltegoed toegevoegd.

@JacoT, bedankt! ik zie dat jij ook kosten buiten je bundel hebt gemaakt. Deze verbruikskosten van € 0,13 wordt ook binnen vijf werkdagen toegevoegd aan je beltegoed.

@ Wimj12, bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Asma

Reageer