.

Beantwoord

Nummer veranderen. Hoe werkt dat?

  • 5 October 2018
  • 15 reacties
  • 947 Bekeken

Ik wil graag mijn telefoonnummer veranderen.
icon

Beste antwoord door Jihane 7 October 2018, 16:49

Bekijk originele reactie

15 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi N_1989!

Welkom op het Simyo Forum!

Natuurlijk kan dat! 🙂 Daar horen administratiekosten bij van € 5,-. Ga je daarmee akkoord? Zodra je akkoord geeft, ga ik het voor je regelen. Je krijgt dan een sms waarin het nieuwe telefoonnummer vermeld wordt.

Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane!

Akkoord!
Bedankt voor de service.

Groetjes,
Nicky
Reputatie 6
Badge +5
Hi N_1989,

Prima! Namens Jihane graag gedaan. Ik zal aan haar doorgeven dat je akkoord bent 🙂 Verder nog vragen, stel die dan gerust.

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +10
Hi N_1989,

Ik heb het voor je geregeld 🙂 Je hebt zojuist een sms ontvangen ook. Als je je toestel uit- en aanzet kun je je nummer goed gebruiken.

Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane

Hoi
ik heb en vraagje ik heb een Sim only abonnement bij jullie, en ben op zich tevreden enz, maar ik wil mijn huidige nummer wijzigen, en wilde vragen of het mogelijk om en nieuwe nummer aan te vragen of dat mogelijk is, en moet ik dan mijn huidige simkaart vervangen of wordt het nieuwe nummer overgezet naar mijn huidige simkaart..

 

vriendelijk groet Dejan 

Reputatie 7

@01Dejan Hallo, dat is zeker mogelijk. Zie hiertoe: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-een-nieuw-telefoonnummer-302

Ik durf niet met zekerheid te zeggen of je een nieuwe simkaart gaat ontvangen, maar dat denk ik wel.

 

Edit: een moderator = Simyo medewerker zal dit oppakken.

Oké, ik zag dat je moest bellen of via de forum kind doen, dus bij deze wil ik bij en nieuwe nummer aanvragen en ga akkoord met de 5 euro kosten 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi 01Dejan,

 

Kun je mij een privéberichtje sturen met jouw adresgegevens? dan maak ik het voor je in orde.

 

Groetjes,

Daisy

Ik zou ook graag mijn nummer willen veranderen, ik geef hier toestemming voor.

Groetjes, Linda

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Lindaschoneveld,

 

Kun je mij een privéberichtje sturen met het telefoonnummer en bijbehorende adresgegevens?

 

Groetjes,

Daisy

Hallo,

Ik zou graag mijn nummer willen veranderen, ik ga akkoord voor de €5,- kosten.

 

groetjes,

Miran

Ik wil mijn nummer veranderen naar een ander nummer kan dit? en het liefst naar 0628251225

Ik ga dan akkoord met 5 euro betalen! Een ander nummer via simyo mag ook!

Ik wil mijn nummer veranderen naar een ander nummer kan dit? en het liefst naar 062xxxxxx5

@Caro2121 Als je het geen probleem vindt om lastig te worden gevallen door criminelen dan zou je ook nog op elke straathoek je nummer kunnen plakken.

Nee serieus, wees voorzichtig met privégegevens op een openbaar kanaal. Je ontvangt een willekeurig nummer.

Lees even de tekst in het lege tekstvak, het staat er niet voor niets.🙂 

Ik ga dan akkoord met 5 euro betalen! Een ander nummer via simyo mag ook!

 

Simyo zorgt er voor dat je een nieuw nummer krijgt, morgen reageert een moderator.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Miran en Caro2121,

 

Het is niet mogelijk zelf een nummer te kiezen, jullie krijgen een random nummer toegewezen. Willen jullie mij nog even een privéberichtje sturen?

 

Groetjes,

Daisy

Reageer