.

Beantwoord

Nieuw telefoonnummer, hoe krijg ik die?

  • 6 April 2016
  • 5 reacties
  • 3269 Bekeken

Badge
Hallo,
Mijn telefoon is afgelopen week gestolen, dus ik wil graag mijn nummer wijzigen.
Ik heb mijn oude simkaart geblokkeerd en net een nieuwe simkaart aangevraagd en dacht dat daar dan een nieuw nummer bij zou zitten.
Of hoe krijg ik anders een nieuw nummer?

Groetjes,
icon

Beste antwoord door Anonymous 6 April 2016, 11:35

Bekijk originele reactie

5 reacties

Even aangeven dat je akkoord bent met de kosten van 5 eur en de moderator zorgt voor de afwikkeling. Betaling via factuur of via beltegoed afhankelijk van de aansluiting.
Badge
ja daar ga ik akkoord mee
Badge
Moet ik nu zelf dit ergens nog aangeven dat ik akkoord ga met de 5 euro, of wordt het vanuit hier nu vanzelf geregeld??
Bedankt voor je hulp!
De moderator leest, reageert en zorgt er voor dat je een nieuw nummer krijgt. Door je akkoord is het verdrag 🙂 gesloten. Binnen 24 uur hoor je van hem / haar.
Je hebt gedaan wat nodig is....volgens mij krijg je ook een mail.
Graag gedaan !

🆒
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Karlijn21,

Wat ontzettend vervelend voor je dat je telefoon is gestolen. Ik begrijp persoonlijk alleen niet helemaal waarom je een nieuw nummer wil hebben, als je vorige simkaart is gestolen. Wij versturen je nu een simkaart op en zodra je dit activeert, is de andere simkaart ongeldig, maar behoud je het nummer op je nieuwe vervangende simkaart. Ben je bang dat de andere simkaart weer actief gaat of zoiets?

Ik wil het even zeker weten, want de meeste klanten vinden het namelijk wel een 'big deal' als ze hun nummer wijzigen 🙂. Ik hoor het graag van je!

Groetjes, Tiury

Reageer