.

Beantwoord

Niet goed te bereiken. Hoe kan dat?

  • 21 April 2017
  • 7 reacties
  • 570 Bekeken

Badge
Ik ben sinds een tijd erg vaak niet bereikbaar voor mensen. Soms komt mijn voicemail en soms staat er dat mijn nummer niet
bereikbaar is. Hetzelfde met smsjes, dan krijg ik die pas veel later binnen. (wanneer hij het dus even weer wel doet) Wel kan ik andere mensen gewoon bellen of smsen.

Ik had in het begin niet echt door dat ik niet bereikbaar was omdat ik veel gebruik maak van watsapp (ook bellen via watsapp) maar dit is wel erg vervelend want het grootste deel van de dag ben ik niet bereikbaar voor mn werk of andere afspraken.

Ik heb zelf sinds drie maanden een samsung galaxy 7 edge, en sinds zo 2 maanden ben ik van vodafone naar simyo overgestapt. Dit is ook de eerste keer dat ik een abonnement heb want met vodafone ben ik altijd prepaid bezig geweest.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
icon

Beste antwoord door Asma 23 April 2017, 12:56

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Suzan4,

Welkom op het Forum!

Ik vind het erg vervelend dat je niet goed bereikbaar bent. Ik kan mij heel goed voorstellen dat dit helemaal niet fijn voor je is. :(

Om ervoor te zorgen dat jij je simkaart zo snel mogelijk probleemloos kunt gebruiken, heb ik 'm voor je gereset. Ik zou je graag willen vragen je telefoon over vijf minuten even uit en aan te zetten, zodat je simkaart zich weer met de juiste gegevens registreert op ons netwerk.

Kun je hierna nog steeds geen netwerk verkrijgen? Probeer dan handmatig naar een netwerk te zoeken via je telefoon. Deze optie kun je vinden via Instellingen > Mobiel netwerk. Blijft het probleem bestaan? Dan kun je het beste de kruistest uitvoeren. Hiervoor plaats jij je simkaart in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw telefoon. Op deze manier kunnen wij achterhalen of het aan je simkaart ligt.

Laat je het mij weten of het lukt op deze manier?

Groetjes,
Asma
Badge
Hee Asma,

Dankjewel voor je hulp. Ik heb nu pas mn mobiel uit en aan gedaan omdat ik een beetje laat was met het lezen van je bericht. Ik heb het meteen daarna even getest en ik ben wel bereikbaar. Ik zal het later nog een paar keer proberen om te kijken of het aanhoudt. Maar iedergeval bedankt!

Groetjes,

Suzan
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Suzan!

Wat fijn dat alles weer lijkt te werken! 🙂 Mocht het onverhoopt toch mis gaan, dan weet je ons te vinden. Dankjewel voor de terugkoppeling ook!

Groetjes,
Jihane
Ik heb ook dezelfde probleem. Ik ben sinds een tijd erg vaak niet bereikbaar voor mensen. Wel kan ik andere mensen gewoon bellen of smsen.

Ik had in het begin niet echt door dat ik niet bereikbaar was omdat ik uren later krijg ik een bericht dat ik een gemiste oproep.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Yousef,

Super balen dat je niet altijd bereikbaar bent, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Ik heb je simkaart een reset gegeven zodat deze opnieuw aangemeld kan worden op het netwerk, ik hoop dat daarmee de problemen worden opgelost. Wil jij je toestel nog even 15 minuten uitzetten om de reset af te ronden?

Kan je hierna nog steeds geen verbinding maken met een netwerk? Probeer dan handmatig naar een netwerk te zoeken via je telefoon. Deze optie kun je vinden via Instellingen > Mobiel netwerk. Blijft het probleem bestaan? Dan kun je het beste de kruistest uitvoeren. Hiervoor plaats jij je simkaart in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw telefoon. Op deze manier kunnen wij achterhalen of het aan je simkaart ligt.

Groetjes,
Daisy

Hi Daisy,

Helaas het probleem blijft, ik heb alle bovengenoemde opties gebruikt ook de kruistest, ik kan wel bellen maar niet altijd bereikbaar.

Volgens mij ligt het aan de simkaart.

 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Yousef, 

Bedankt voor je reactie! :blush:

Het is natuurlijk wel vervelend dat je nog steeds problemen hebt met het ontvangen van gesprekken. 

Ik heb even op de dekkingskaart bekeken met de gedachte dat het misschien aan je locatie lag. Maar ik kom niet verder dan dat je gewoon goed bereik zou moeten hebben op je woonadres, zowel binnens- als buitenshuis. 

Vooralsnog zie ik zelf dus ook even geen andere oplossing dan het versturen van een vervangende simkaart. Je krijgt die gewoon van ons (gratis) en als het goed is wordt hij morgen al bij je afgeleverd! :sunglasses:

Kan ik je dan verder nog ergens mee helpen in de tussentijd? 

Groetjes, 
Bas

Reageer