.

Beantwoord

Ik kan niet bellen en heb geen 3G. Wat moet ik doen?

  • 25 March 2017
  • 4 reacties
  • 115 Bekeken

Badge
Ik kan niet bellen, er wordt gezegd dat mijn nummer om administratieve redenen is afgesloten. Mijn 3G doet het ook niet. Batterij eruit halen helpt niet. Wat moet ik doen? Of kan iemand helpen? Ik ben al jaren simyo klant.
icon

Beste antwoord door Samantha 27 March 2017, 15:30

Bekijk originele reactie

4 reacties

Heb je prepaid? Zo ja, misschien is je beltegoed op. Om te kunnen internetten moet je ook beltegoed hebben, ondanks het hebben van een bundel.

Mocht het toch wat anders zijn, dan kun je ook [url=https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen.htm] hier [/ur] kijken of er een storing is aan de hand van je postcode.
Badge
Ik heb beltegoed en mijn huisgenoten kunnen wel bellen, dus een storing kan het niet zijn
Reputatie 7
Badge +9
Om administratieve reden kan ook zijn dat een openstaande factuur niet is voldaan bij Sim-Only, controleer je bankafschrijvingen en Mijn Simyo.
Badge +7
Hoi sarahs,

Welkom terug op het forum :)

Wat ontzettend vervelend dat je niet kunt bellen en internetten! Ik zie dat je beltegoed op 9-3-2017 is opgewaardeerd. Hierbij is iets verkeerd gegaan, waardoor je simkaart geblokkeerd is gebleven voor uitgaande oproepen. Dit betekent dat je niet kunt bellen, sms'en en internetten. Sorry hiervoor!

Ik heb meteen de blokkade er weer afgehaald. Als je nu je telefoon uit en aan zet, kun je weer bellen en internetten. Laat je weten of het is gelukt?

Groetjes,
Samantha

@Ray en franswon, heel erg bedankt voor jullie goede hulp 🙂

Reageer