.

Beantwoord

Ik kan niet bellen. Hoe kan dat?

  • 30 December 2016
  • 16 reacties
  • 650 Bekeken

Ik kan niet bellen en gebeld worden terwijl ik wel beltegoed heb. Hoe komtrent dat?
icon

Beste antwoord door Asma 2 January 2017, 12:49

Bekijk originele reactie

16 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Erik_samantha,

Welkom op het Forum. Leuk dat jij je vraag hier stelt! :D

Erg vervelend dat je geen gebruik kunt maken van je simkaart. Ik snap heel goed dat dit niet fijn voor je is.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je inderdaad beltegoed hebt. Om dit probleem voor je te verhelpen, heb ik je simkaart gereset.

Ik zou je graag willen vragen om je telefoon voor vijf minuutjes uit- en aan te zetten. Op deze manier registreert je simkaart zich met de juiste gegevens op ons netwerk.

Kun je mij laten weten of het probleem hiermee is verholpen?

Groetjes,
Asma
Super! Het probleem is inderdaad opgelost, dankjewel
Badge +7
Hoi Erik_samantha,

Wat fijn dat het probleem is opgelost! Nog heel veel bel-plezier :)

Groetjes,
Samantha
Ook ik kan niet bellen. Heb in november pre paid kaart om laten zetten naar abonnement . Appen en internetten gaat prima maar moniel bellen niet
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Heechhout,

Wat vervelend dat je niet kan bellen. Het kan zijn dat je op de WiFi zit en dat je daarom kunt internetten en appen.

Ik heb je simkaart gereset. Daarmee worden alle instellingen opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe zelf even voor 10 minuten je toestel uit en aan en kijk of de reset heeft gewerkt. Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Hartelijk bedankt voor het resetten. Ik kan nu voor het eerst bellen sinds mijn prepaid heb over laten zetten naar een abonnement in november 2016.
Badge +7
Hoi Heechhout,

Wat ontzettend fijn dat je ein-de-lijk kunt bellen met je Sim Only aansluiting! Alvast heel veel belplezier :)

Groetjes,
Samantha
Helaas. Maar 1 dag plezier gehad. Nu weer onmogelijk om te bellen. Heel vervelend.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Heechhout,

Wow echt? Wat stom dat je nu alweer niet kunt bellen, terwijl het net goed was gegaan 😞 Dit is zeker niet de bedoeling zo. Ik heb je simkaart nogmaals een reset gegeven. Natuurlijk hoort één reset niet na een dag alweer te vervallen, maar ik wil dit toch even uitproberen.

Als dat niet werkt, wil je dan je simkaart even in een andere telefoon plaatsen en andersom? Zo komen we erachter of dit een simkaart-issue of een toestel-issue is. De uitkomst van dit experiment kan waardevolle informatie bieden bij het vinden van een oplossing.

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Jihane
4 tellen en telefoon zegt: geen netwerkverbinding. Geen signaal gevonden voor mobiele netwerken.
Zal iemand vragen of ik zijn/haar simkaart even mag gebruiken.
Simkaart is ook alhee l lang in gebruik
Reputatie 7
Simkaarten hebben helaas niet het eeuwige leven, maar als je simkaart het in een ander toestel wel doet, zal het niet aan de simkaart liggen.
Morgen komt er een vervolg.

Hele fijne avond nog.
Badge +7
Hoi Heechout,

Wat jammer dat de reset niet heeft geholpen! Ik ben heel erg benieuwd wat de simkaart doet in een andere telefoon. We wachten je berichtje af 🙂 Alvast een fijn weekend!

Groetjes,
Samantha
Andere simkaart werkt perfect.
Nu de simyo kaart er weer in en moeten we steeds telefoon uit en aan zetten om te kunnen bellen. Dan doet hij het weer even en dan hebben we weer geen verbinding.
Blijft aanmodderen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Heechhout,

Het ziet er naar uit dat het probleem bij onze simkaart ligt 😞 Heb je deze toevallig ook in een andere telefoon getest? Hier gaan we natuurlijk verder niet op wachten! Om die reden heb ik je een nieuwe simkaart opgestuurd, uiteraard zonder kosten. Binnen 3 werkdagen zal je deze thuis ontvangen en kun je hem activeren via Mijn Simyo. Wil je ons laten weten of dit de problemen voor je oplost?

Groetjes,
Angela

Reageer