.

Beantwoord

Niet aangemeld bij netwerk. Wat nu?

  • 22 July 2017
  • 7 reacties
  • 6986 Bekeken

Beste Simyo
Ik heb sinds deze week een prepaid kaart maar ik krijg de melding 'niet aangemeld bij netwerk'.
Hebben jullie een oplossing?
icon

Beste antwoord door Asma 23 July 2017, 15:05

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Tijn Rovers,

Welkom op het Forum!

Balen dat je geen gebruik kunt maken van je nieuwe Prepaid simkaart! :(

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je simkaart gewoon actief is. Gek dat je hier geen gebruik van kunt maken. Om ervoor te zorgen dat jij je simkaart zo snel mogelijk kunt gebruiken, heb ik 'm voor je gereset. Ik zou je graag willen vragen je telefoon over vijf minuten even uit en aan te zetten, zodat je simkaart zich weer met de juiste gegevens registreert op ons netwerk.

Als het probleem hierna blijft bestaan, dan kun je proberen handmatig naar een netwerk te zoeken via je telefoon. Deze optie kun je vaak vinden via Instellingen > Mobiel netwerk.

Laat je het mij weten of het lukt op deze manier?

Groetjes,
Asma
Ook ik heb prepaid met nummerbehoud maar kan niet bellen of gebeld worden telefoon blijft op voicemail staan
Had eerst vodafoon .Aan en uitzetten helpt ook niet .Heb nog 2 week en dan denk ik er maar over om de boel terug te draaien .

Ik heb hetzelfde als ik naar mobiele netwerken ga op mijn telefoon staat er plaats simkaart ,maar die zit er in .
Reputatie 7
Badge +10
Hi Berner,

Wat gek dat je niet kunt bellen of gebeld kunt worden! Vraagt je toestel om een pincode als je 'm aanzet? En heb je je simkaart ook in een ander toestel geprobeerd?

Ik heb voor de zekerheid een reset uitgevoerd op je simkaart. Hiermee heb ik de instellingen vernieuwd op 't netwerk. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?

Laat je me weten of het zo lukt?

Groetjes,
Jihane
Nee, dit werkt ook niet .Ja toestel vraagt om een code en er staat geen netwerk Waarschijnlijk is mijn telefoon niet Sim vrij

Heb nu mijn oude provider gevraagd om een unlock code te sturen .Dus wacht af .

Groepjes Berner
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Berner,

Oei, dat zou heel goed kunnen!

Laat je ons wat hiervan de uitkomst is?

Groetjes,
Asma
Problemen zijn op gelost unlock code gehad en de sim van simyo werktt .
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Berner,

Jeeej! Super fijn dat het nu werkt. :D

Groetjes,
Asma

Reageer