.

Beantwoord

Niet aangemeld bij netwerk?

  • 21 August 2017
  • 14 reacties
  • 8962 Bekeken

sinds enkele weken krijg ik de melding niet aangemeld bij netwerk te zien wanneer ik wil bellen of sms,en eerst nog wel na uit en weer aanzetten maar nu blijf ik constant deze melding krijgen heb een simkaart van een andere provider erin gedaan en krijg wel bereik Ik heb een Samsung S5 mini werkt wel op andere netwerken maar niet meer met simkaart van Simyo wat Nu?????
icon

Beste antwoord door Asma 22 August 2017, 16:00

Bekijk originele reactie

14 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi anita van den eerenbeemt,

Goed dat je geprobeerd hebt om een andere simkaart in jouw toestel te doen, hierdoor weten we dat je toestel goed is.
Het probleem is dus hoogstwaarschijnlijk de simkaart, heb je geprobeerd of die wel werkt in een ander toestel?

Een moderator kan jouw simkaart een reset geven, als dit ook niet helpt moet de simkaart vervangen worden.
okee nu dan maar eens contact zoeken met en moderator waar vind ik die ?/
Reputatie 7
Badge +9
Die reageert als het goed is snel.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Anita van den eerenbeemt,

Welkom op het Forum!

Ik vind het erg vervelend dat je geen netwerk kunt verkrijgen!

Dit probleem komt vaak voor met de Samsung S4 en S5. De simkaartconnector is wat ruimer dan normaal, waardoor je simkaart vaak contact verliest of geen netwerk kan verkrijgen.

Maak je vooral geen zorgen, ik zal je een dikkere simkaart toesturen welke je binnen drie werkdagen zult ontvangen. Ik zal dat je één van mijn collega's vanochtend hebt gesproken en dat mijn collega een nieuwe simkaart voor je heeft aangevraagd. De simkaart hoef je niet te gebruiken, want dit is een normale simkaart.

Ik zal hierom in brief die ik mee stuur duidelijk aangeven welke simkaart je in gebruik kunt nemen. Vind je dat goed? :$

@ Franswon, bedankt!

Groetjes,
Asma
prima dus de simkaart die ik morgen krijg niet gebruiken maar die ik daarna krijg met een brief die moet ik dus gebruiken omdat deze dikker is

dank je
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Anita,

Dat klopt helemaal!

Heel graag gedaan. :$

Ik wens je alvast een fijne dag toe.

Groetjes,
Asma
Hallo Ik heb dus nog steeds de melding "niet aangemeld bij netwerk kan dus niet bellen sms'en heb een andere simkaart van Vodafone in dit toestel gedaan en krijg wel contact met netwerk

Simyo help me nu eens goed
Reputatie 7
Badge +10
Hi Anita,
'
Wat ongelofelijk vervelend! Ik heb begrepen dat je een vervangende simkaart hebt ontvangen. Die werkt ook niet?

Groetjes,
Jihane
Nee ook deze werkt niet in mijn s5 terwijl simkaart van la Vodafone gewoon weet in deze telefoon . Ik word er wel moedeloos van maar ja heb beltegoed wat ik dus niet kan gebruiken met deze telefoon
Reputatie 7
Badge +10
Hi Anita,

Dit gaan we oplossen, geen zorgen! Ik ben nog wel even benieuwd naar wat er gebeurt als je deze nieuwe simkaart in een andere telefoon stopt tijdelijk. Werkt hij dan wel, of ook niet?

Groetjes,
Jihane
Ja werkt wel in een andere telefoon maar dus niet in de S5 terwijl die simkaart van Vodafone wel werkt dit is dus al een aangepaste simkaart
Hallo Dinsdag weer een nieuwe simkaart gekregen echter deze deed het even daarna weer melding "niet aangemeld bij netwerk wat is er toch daarna de simkaart van Vodafone erin gedaan en toestel werkt weer
Als de simkaart van Simyo er in zit, kun je dan controleren of deze er erg losjes in zit?
Reputatie 6
Badge +4
Hoi anita,

Wat vervelend zeg dat je hier nu al zo lang mee bezig bent, zonder positieve uitkomst. Ik zie dat je vanochtend door mijn collega Gibraël geholpen bent. Hij heeft je simkaart gereset. Heb je al getest of het nu wel werkt?

Wat je kunt doen, als aanvulling op de opmerking van Ray, is een klein paiertje achter je simkaart te plaatsen voor je de achterkant erop klikt. Zo klem je hem extra sterk in het sim-slot en weet je in ieder geval dat hij beter contact maakt. Als dit ook niet werkt kunnen we je nog een ander type simkaart sturen. Wellicht dat dat uitkomst biedt.

Hou je ons op de hoogte?

Dank voor het meedenken Ray!! ;)

Groetjes,
Thomas

Reageer