.

Beantwoord

Netwerktijd loopt achter, hoe komt dat?

  • 3 February 2015
  • 5 reacties
  • 5366 Bekeken

Waarom loopt mijn netwerktijd zo'n 4 tot 5 minuten achter op de werkelijke tijd? Mijn telefoon heeft als alternatief de tijd via GPS, maar dan moet ik continu GPS aan hebben staan en dat vreet batterijen. Dus netwerktijd (KPN) maar die blijkt niet betrouwbaar en dat in deze tijd. Onbegrijpelijk!
icon

Beste antwoord door Ali 4 February 2015, 11:48

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Wat is de werkelike tijd? Loopt de werkelijke tijd niet voor?

De tijd op mijn iPhone5 loopt voor zover ik dat kan beoordelen helemaal gelijk.
Als ik google op "klok" of ik kijk op teletekst kom ik op dat verschil. De Vodafone van mijn vrouw geeft wel de goede tijd.
Reputatie 4
Badge +8
http://forum.kpn.com/t5/Mobiel-Internet/Netwerk-tijd-zone/td-p/289219
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Gekke Henkie,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je telefoon telkens de verkeerde tijd en datum aangeeft.

Ik ben bang dat wij daar niets aan kunnen doen omdat het te maken heeft met je toestel(instellingen). Om dit te herstellen kan je een soft-reset uitvoeren op je toestel. Op deze pagina vind wordt stapsgewijs uitgelegd hoe je dit kan uitvoeren.

Koorelle heeft een linkje geplaatst naar een soortgelijke klacht. Hebben de tips die daar staan je geholpen?


@RicoK en koorelle, bedankt voor jullie reacties.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Gekke Henkie,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je telefoon telkens de verkeerde tijd en datum aangeeft.

Ik ben bang dat wij daar niets aan kunnen doen omdat het te maken heeft met je toestel(instellingen). Om dit te herstellen kan je een soft-reset uitvoeren op je toestel. Op deze pagina wordt stapsgewijs uitgelegd hoe je dit kan uitvoeren.

Koorelle heeft een linkje geplaatst naar een soortgelijke klacht. Hebben de tips die daar staan je geholpen?

http://forum.kpn.com/t5/Mobiel-Internet/Netwerk-tijd-zone/td-p/289219



@RicoK en koorelle, bedankt voor jullie reacties.

Reageer