.

Beantwoord

Moet ik mijn instellingen voorkeur netwerk type veranderen van mijn toestel?

  • 8 September 2016
  • 4 reacties
  • 1114 Bekeken

Ik ben overgestapt van een abonnement naar een prepaid van Simyo. Moet ik nu mijn instellingen voorkeur netwerk type veranderen van mijn toestel. Wil wel graag nog met wifi kunnen werken.' Staat nu op Auto 4G/3G/2G. Moet het nu terug naar Auto 3G/2G of alleen 3G of alleen 2G. Wie kan mij hier mee helpen
icon

Beste antwoord door Anonymous 8 September 2016, 21:26

Bekijk originele reactie

4 reacties

Alleen simonly heeft de 4G optie. Zet de telefoon op 2G/3G....dat is normaal gesproken voldoende voor bel/sms(/data , indien gewenst)

Zet je hem op 2G/3G/4G dan kan het gebeuren dat je toestel regelmatig zoekt naar 4G wat niet voorhanden is, waardoor je verbinding minder stabiel kan zijn.
2G/3G de dekking wordt per locatie bepalend welke snelheid gebruikt wordt bij internetten sowieso.
Wi-Fi staat los van simyo en kan zoals bekend is, lijkt me, gebruikt worden.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi ha as,

Welkom op het forum.

Wat leuk dat je doorgaat met een Prepaid van Simyo. Je kan je telefoon nu op 2G/3G zetten inderdaad zoals Friesian zegt. Het is overigens geen ramp om het toestel te laten staan op de instelling die je nu hebt.

Friesian erg bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Caspar
Dank je wel Friesian en Casper voor jullie antwoord. Als het inderdaad zoals Casper zegt dat het geen kwaad kan om de instelling te laten staan zoals het nu staat, laat ik het zo staan. Mocht het toch niet werken kan ik het altijd nog veranderen naar 3G/2G. we gaan het zien. Hartelijke dank voor de info.

Groetjes,
ha as
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ha as,

Super! 🙂 Als je nog andere vragen hebt, aarzel dan niet om ze te stellen. We beantwoorden ze graag!

Groetjes,
Jihane

Reageer