.

Beantwoord

Mijn verbinding valt weg, wat kan ik hier aan doen?

  • 6 July 2016
  • 9 reacties
  • 214 Bekeken

De verbinding valt steeds weg. Ik heb hierover al contact gehad met jullie en het toestel is gereset en ik heb een nieuwe simkaart gekocht maar het probleem is nog steeds niet verholpen. Het toestel is een Samsung grand prime en is net zo nieuw als het abonnement bij jullie. Hoe kan ik dit oplossen dat de verbinding nu wel blijft?
icon

Beste antwoord door Caspar 7 July 2016, 09:30

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Het wegvallen van een verbinding kan heel veel oorzaken hebben. Waar ervaar je dit? Steeds op een zelfde locatie of is locatie onafhankelijk?

Zo werk ik op een 19e etage en daar is de verbinding ook niet goed. Met mijn zakelijke Vodafone toestel nog slechter als mijn prive Simyo telefoon, maar ook met Simyo niet denderend. Dit is ook weer afhankelijk waar ik mij op de etage bevind.
Nee het willekeurig dat de verbinding wegvalt. Als ik het toestel aan en uit doe dan heb ik wel weer verbinding maar slecht van tijdelijke aard
Reputatie 7
Oke, even afwachten dan tot Simyo dit oppakt.

Ik voorzie een nieuwe aanmelding van je simkaart op het netwerk. Daar merk je zelf niets van. Hooguit, zul je dan je toestel even moeten resetten.
Bedankt voor je reactie Ricok. Maar dat hebben ze al eens bij mij gedaan en dat hielp helaas ook niet, We wachten af
Reputatie 5
Badge +9
Hoi MoWo,

Wat vervelend dat jouw verbindingsprobleem nog niet is opgelost. Laten we kijken hoe we dit nu kunnen oplossen.

Als ik het goed begrijp is je slechte verbinding niet locatiegebonden. Heb je thuis bijvoorbeeld altijd goed bereik of is het daar ook wisselvallig? Ik zou ook graag willen dat je je simkaart eens in een anders toestel stopt. Probeer het eens een hele dag. Heb je dan de hele dag gewoon goede verbinding?

Ik hoor graag van je!

@RicoK

Groetjes,
Caspar
Beste Caspar

bedankt voor je reactie. Vandaag ga ik de sim een dag testen in een ander toestel.
Word vervolgd!

groeten Monique
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mowo,

Graag gedaan natuurlijk! Daar zijn we voor 🙂

Uiteraard zijn we enorm nieuwsgierig naar het resultaat van de test die je hebt uitgevoerd. Wil je dit aan ons laten weten? Hier kunnen wij ook weer onze conclusies uitrekken. We zien je bericht graag tegemoet!

Groetjes,
Angela
beste Angela

Sorry voor de late reactie. De verbinding blijft in stand in een andere toestel. Kan ik hieruit concluderen dat het aan het toestel ligt?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi MoWo,

Ai, daar lijkt het inderdaad wel op! Je kunt altijd nog een andere simkaart in jouw telefoon proberen om te checken wat er dan gebeurt. Ik ben nog wel benieuwd naar 1 ding. Merk je dat je simkaart goed past in je telefoon of heb je eventueel wat ruimte over? Bekijk anders even het verschil met de andere telefoon. Zit de simkaart hier beter in en dus minder los?

Het kan dan zijn dat je eventueel een wat dikkere simkaart nodig hebt. Je kunt dit ook testen door eventueel een klein stukje papier op je simkaart te plakken. Blijft de connectie dan wel goed? Ik weet dat het een beetje vreemd klinkt, maar sommige Samsung telefoons hebben dit nodig.

Houd je mij weer op de hoogte?

Groetjes,
Angela

Reageer