.

Beantwoord

Mijn telefoon geeft aan 'Alleen noodoproepen'. Wat nu?

  • 17 April 2018
  • 6 reacties
  • 12190 Bekeken

  • Beginner
  • 2 reacties
Sinds kort hebben we een nieuwe simkaart. Af en toe heeft hij verbinding met het netwerk, maar vaak geeft de telefoon aan dat alleen noodoproepen mogelijk zijn. In de instelling van Mijn simyo blijken er geen instellingen uitgezet te zijn. Verder wordt er gebruik gemaakt van een moderne telefoon, namelijk Samsung Galaxy S5 mini. Wat is nu het probleem? Zou u misschien kunnen kijken in het systeem of er iets misgaat? Of ligt dit eventueel aan de instellingen van de telefoon of juist aan de nieuwe simkaart? Hopelijk kunt u ons verder helpen.
Hartelijke groet,
icon

Beste antwoord door Thomas 18 April 2018, 10:13

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hi WHM,

Ik heet je van harte welkom op het Simyo Forum! :)

Het is niet zo handig als je verbinding met het netwerk af en toe weg valt. Ik zie in je gegevens dat je simkaart net 2 maanden oud is en dus goed zou moeten werken. Laten we je simkaart even een zetje geven om te kijken of dat helpt. 😉

Ik heb net je simkaart even gereset. Als je jouw telefoon straks 5 minuten helemaal uit kan zetten en daarna weer opstart, dan is de reset voltooid. Hierna kun je kijken of het zo verholpen is. Zo niet, dan helpen we je natuurlijk graag verder.

Laat je weten of het zo opgelost is?

Groetjes,
Thomas
Hallo Thomas,

Helaas hebben we nu pas het berichtje gelezen, omdat het in de ongewenste e-mails was terecht gekomen. Zou u nogmaals willen resetten?
De telefoon is nu al uitgeschakeld.

Groeten,
WHM
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @WHM
De reset is uitgevoerd, je geeft aan dat je toestel uit is.
Zet je toestel aan en kijk of het nu beter is.
Hallo,

Het lijkt goed, maar als er weer problemen zijn hoor je het wel.

Alvast bedankt.

Groet WHM
Toch ff voor de zekerheid vermelden. Ron H is ook een klant.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi WHM,

Wat fijn dat het nu goed gaat!

Als je ergens tegen aanloopt, laat dit dan gerust weten. :D

@Ron H en @Friesian, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer