.

Beantwoord

Mijn Simkaart is niet bereikbaar in een apparaat voor poortsturing. Wat nu?

  • 6 January 2017
  • 7 reacties
  • 312 Bekeken

Mijn SIM kaart werkt wel in mijn telefoontoestel (kan bellen en SMS-sen) maar niet meer in het apparaat om de poort te openen.
Het nummer is ban niet bereikbaar.
Met andere SIM kaart werkt het wel goed.
Wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door Caspar 9 January 2017, 11:55

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goedemiddag,

Allereerst wil ik je er op wijzen dat je gebruikersnaam (je telefoonnummer) door een moderator gewijzigd zal worden i.v.m. met je privacy.
Ik vraag me af of die andere simkaart dikker is dan die van Simyo, het kan zijn dat het apparaat om je slot te openen iets gevoeliger is en ja, simkaarten slijten ook. Een andere optie is om de sleuf in dat apparaat schoon te maken, een kruimeldief doet soms wonderen.
Als de andere simkaart inderdaad dikker is dan kan je bij Simyo een dikkere simkaart aanvragen, dit kan je dan het beste via een moderator regelen.
Beste franswon,


De SIM kaart van Simyo is een nieuwe dus niet gesleten en het apparaat is ook nieuw dus geen stof in de sleuf.
SIM kaart is gewisseld met die in mijn telefoon (SIMPEL), dan werkt alles keurig.
Reputatie 7
Badge +9
Heb je gekeken of de simkaart van Simpel iets dikker is?
Ja maar dat maakt geen verschil.
heb hem wel iets opgedikt voor de zekerheid, ook dat maakt geen verschil.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Ad-uit-Etten-Leur,

Welkom op 't forum :)

Ik heb even je gebruikersnaam gewijzigd. Een 06-nummer als gebruikersnaam is helaas niet toegestaan. Wil je toch nog een andere gebruikersnaam, stuur me dan een privébericht.

Wat vervelend dat jouw simkaart niet werkt in een apparaat voor poortsturing. Eerlijk gezegd weet ik niet precies wat dat voor apparaten zijn. Kan je hier iets meer over uitleggen?

De simkaarten van Simyo worden overigens niet ondersteund in andere apparaten. Dit betekent niet dat het niet zal werken, maar we kunnen niets garanderen als het niet om een mobiele telefoon gaat.

Ik ben benieuwd of je een bepaalde melding krijgt als je de simkaart in het apparaat stopt? Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Beste Caspar,

We hebben de SIM kaart nogmaals geprobeerd in het apparaat. Nu werkt het wel in 1 keer.
Er is niets verandert maar het werkt nu wel gelukkig.
We bellen naar het nummer en de sturing gebeurd netjes.

Probleem opgelost!!
Badge +7
Hoi Ad-uit-Etten-Leur,

Wat fijn dat het na nogmaals proberen wel werkt! 😃 De aanhouder wint zeggen ze toch?

Als je nog andere vragen hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

Reageer