Beantwoord

Mijn simkaart geeft "geen service" aan, wat kan ik doen?

  • 28 mei 2020
  • 5 reacties
  • 200 Bekeken

als ik word gebeld krijgt men vm

als ik bel staat er gesprek beëindigd

vliegmodus staat niet aan

??

icon

Beste antwoord door Daisy 28 mei 2020, 13:07

Hoi LukeJason,

 

Welkom op het Simyo forum!

 

Super vervelend dat je niet bereikbaar bent, ben je wel verbonden met het netwerk? Ik heb voor de zekerheid een reset op je simkaart uitgevoerd, kun jij toestel 15 minuten uitzetten en opnieuw opstarten om de reset af te ronden als je dit leest?

 

Groetjes,

Daisy

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hoi LukeJason,

 

Welkom op het Simyo forum!

 

Super vervelend dat je niet bereikbaar bent, ben je wel verbonden met het netwerk? Ik heb voor de zekerheid een reset op je simkaart uitgevoerd, kun jij toestel 15 minuten uitzetten en opnieuw opstarten om de reset af te ronden als je dit leest?

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7

@Daisy zijn jouw Twitter credentials ^DH? Dan is dit waar ik op doelde ☺️

Reputatie 5
Badge +3

@Ray correct! :wink: ^BZ

Reputatie 6

@Ray  @Daisy  Goh, ik ben eigenlijk best nieuwsgierig geworden….:rolling_eyes:

Reputatie 7

@Ray  @Daisy  Goh, ik ben eigenlijk best nieuwsgierig geworden….:rolling_eyes:

KPN had storing gisteren. TS had issues die veel overeenkomsten hadden met die van een collega van me. Dus ik vroeg of Simyo klanten ook last konden hebben en dat bleek te kunnen. 🙂

Reageer