.

Beantwoord

Mijn gesprekken vallen weg. Hoe kan dit?

  • 6 August 2017
  • 1 reactie
  • 167 Bekeken

Tijdens het bellen kan het gesprek ineens uitvallen. Ook komen er hiaten voor, waarin de ander mij wel verstaat, maar ik de ander niet kan horen. Ik moet het gesprek dan afbreken en opnieuw contact zoeken. Het kan meerdere malen voorkomen tijdens een gesprek. Waar kan de fout liggen?
icon

Beste antwoord door Angela 10 August 2017, 22:33

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Dunebep,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat onhandig dat je gesprekken steeds wegvallen! Ik kan me voorstellen dat je dit graag opgelost wilt hebben. Ik ga uiteraard m'n best doen om je hiermee te helpen.

Allereerst kan het zo zijn dat je simkaart niet helemaal lekker op het netwerk aangemeld staat. In de meeste gevallen is het uit- en aanzetten van je telefoon dan voldoende. Dit heb je al vaker gedaan begrijp ik! Om die reden heb ik jouw simkaart nu handmatig opnieuw aangemeld op het netwerk. Ik wil je vragen om je telefoon 10 minuten uit te zetten en hierna opnieuw op te starten. Wil je eens aankijken hoe het nu gaat?

Voor de zekerheid heb ik al op jouw postcode gekeken naar eventuele storingen of werkzaamheden. Deze zijn er niet, dus dat is goed nieuws 🙂 Mocht de reset het probleem niet oplossen, dan wil ik je vragen om een kruistest uit te voeren. Dit doe je door jouw simkaart te testen in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw telefoon. Merk je verschil? Zo ja, kun je laten weten wat er beter lijkt te werken. We kunnen op deze manier ontdekken of je simkaart of telefoon misschien voor problemen zorgt.

Verder ben ik ook benieuwd wanneer dit precies gebeurt. Merk je dit juist binnen- of buitenshuis? Is het overal, of alleen op 1 postcode? Hiermee kan ik wat gerichter zoeken naar een oplossing. Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Angela

Reageer