.

Beantwoord

Mijn Galaxy Note 3 netwerk valt weg in de auto, wat kan ik doen?

  • 18 August 2016
  • 9 reacties
  • 275 Bekeken

De Galaxy note 3 wordt via bluetooth met de auto verbonden. Na enige minuten valt het netwerk weg. Het lijkt erop, dat dit gebeurt als de telefoon "öp spaarstand" het beeldscherm uitschakelt. Wanneer ik op de homeknop druk komt het netwerk weer terug. Heeft iemand ervaring hoe dit te verhelpen..
icon

Beste antwoord door Caspar 19 August 2016, 11:00

Bekijk originele reactie

9 reacties

Staat de laatste update op de telefoon en de carkit? Dit zou nodig kunnen zijn.
Android 5.0 en auto heeft geudate eigen systeem BMW X3
Reputatie 5
Badge +9
Hoi HenkR,

Wat vervelend dat je verbinding wordt verbroken wanneer je telefoon op spaarstand gaat.

Dit probleem wordt door je telefoon veroorzaakt. Je zult even in de instellingen moeten zoeken naar instellingen voor spaarstand/batterij/ energie bespaarmodus. Je kan ook kijken naar instellingen voor bluetooth. Hier zul je ervoor moeten zorgen dat de bluetooth niet uitgeschakeld wordt wanneer je toestel in de spaarstand gaat.

Ik hoor graag van je of het je is gelukt!

@Friesian bedankt voor je antwoord!

Groetjes,
Caspar
Hoi HenkR,

Wat vervelend dat je verbinding wordt verbroken wanneer je telefoon op spaarstand gaat.

Dit probleem wordt door je telefoon veroorzaakt. Je zult even in de instellingen moeten zoeken naar instellingen voor spaarstand/batterij/ energie bespaarmodus.

Ik heb de indruk dat hij zijn toestel niet heeft ingesteld op spaarstand, maar het scherm springt "op spaarstand", schrijft hij.
Bedankt voor alle reacties tot zover. Binnen de bluetooth instelling vind ik geen instellingsmogelijkheden die de bluetooth in spaarstand aan of uitschakelen. Ik ga eens uittesten of bij uitschakeling van de batterij spaar modi het euvel blijft bestaan, Ik laat weten of dit heeft geholpen. Goed week end,
P.S. in de auto staat de telefoon altijd aan de lader in de auto.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi HenkR,

Dat kan je inderdaad proberen. Laat je ons weten of het daarmee wel lukt?

@ Friesian, ja dat had ik inderdaad door, al formuleerde ik het misschien wat anders.

Groetjes,
Caspar
Het blijkt inderdaad een de spaarstand te liggen. Ik heb de spaarstand bij: instellingen/algemeen/spaarstand uitgeschakeld, De netwerkverbinding blijft bij bluetooth gebruik in de auto nu stabiel.
Bedankt voor alle suggesties!

Groet
Henk
Reputatie 5
Badge +9
Hoi HenkR,

Mooi dat je eruit bent en dat het bluetooth gebruik in de auto nu stabiel blijft :D

Groetjes,
Caspar

Reageer