.

Beantwoord

Mijn 4G belletje wordt overgeschakeld naar H+. Hoe zit dat?

  • 25 October 2017
  • 3 reacties
  • 274 Bekeken

Edit door @Thomas 9 juli 2018: Binnenkort kunnen Sim Only gebruiker via 4G (VoLTE) gaan bellen. In dit topic lees je er meer over.

Ik merkte op dat bij een telefoongesprek de telefoon van 4G naar H+ overschakelde. Is dat normaal? Lijkt mij niet toch? Dat telefoon gesprek voerde ik trouwens op het moment van typen. Naja gesprek, ik sta al 30 minuten in de wacht 😛

Lang leve onbeperkt bellen 😂
icon

Beste antwoord door Caspar 26 October 2017, 09:51

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
VoLTE is nog vrij zeldzaam! Jij ervaart dus CSFB! Dat staat voor Circuit Switched FallBack, oftewel ga terug naar 2g of 3g(/H+) voor bellen, want je kunt hier nog niet bellen over LTE!

Wel ben ik benieuwd of Simyo al LTE heeft.
Ik heb mij inmiddels laten vertellen dat het inderdaad klopt. Laat hem nog open. Misschien dat iemand van Simyo nog met een leuke mededeling komt 🙂
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Ray en Groentjuh,

Helaas geen leuke mededeling voor je Ray. Ik heb het net nagevraagd en we kunnen nog niet via 4G bellen. KPN is er wel mee bezig. Het staat nog in de kinderschoenen. Het kan zijn dat je er iets van merkt, of dat het lijkt alsof het nu moet werken, maar ze zijn het allemaal nog aan het testen. Ze wisten nog niet wanneer het wel zou moeten werken. We houden jullie natuurlijk op de hoogte!

Groetjes,
Caspar

Reageer