.

Beantwoord

Kun je een limiet instellen?

  • 17 March 2018
  • 4 reacties
  • 200 Bekeken

Is het mogelijk om het bedrag buiten je bundel op €0,- te zetten?
icon

Beste antwoord door Asma 18 March 2018, 16:44

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi Guus - @Guusvanheijningen

Nee, dat kan niet. Simyo werkt niet met een in te stellen plafond wat betreft kosten buiten bundel.

Uit eigen interesse, wellicht ook Simyo (wall of change)
Zou je dit graag zien?

We horen graag van je.

Fijn weekend ! 😎
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Guusvanheijningen,

Welkom op het Forum!

Goed dat je contact met ons opneemt. Helaas is het niet mogelijk om een limiet in te stellen. Wel kun je belminuten en MB's bijkopen via Mijn Simyo als je originele bel- of internetbundel opraakt. Op deze manier voorkom je kosten buiten je bundel.

Je kunt je verbruik in de gaten houden via Mijn Simyo. Zo weet je zeker dat je er niet overheen gaat.

Heb je hier meer vragen over?

@Friesian, bedankt.

Groetjes,
Asma
Je kunt je verbruik in de gaten houden via Mijn Simyo. Zo weet je zeker dat je er niet overheen gaat.
Een kleine aanvulling, wel eentje om te onthouden.
Simyo ontvangt de gegevens met een vertraging, in het buitenland verbruikt kan zelfs tot 36 uur duren.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/verbruik-binnen-de-eu-uit-je-sim-only-bundels-2558?c=415

We adviseren je om je bundels goed in de gaten te houden via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app. Net zoals in Nederland. Als je bundels op zijn valt je verbruik buiten de bundel. Houd er wel rekening mee dat wij het verbruik met vertraging binnen krijgen. Verbruik in het buitenland kan tot 36 uur later binnenkomen bij Simyo.
Reputatie 6
Badge +5
Bedankt voor je aanvulling, Friesian!

Groetjes,
Niels

Reageer