.

Beantwoord

Krijg je een melding als je belbundel op is?

  • 31 October 2018
  • 3 reacties
  • 200 Bekeken

Badge
Ik heb een sim only abbo en zie net dat mijn belbundel op is en ik deze maand al 7 euro moet bijbetalen . Krijg je geen melding of waarschuwing als je buiten je bundel begin te bellen ?
icon

Beste antwoord door Ray 31 October 2018, 19:13

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge
Oeps had ff moeten zoeken , antwoord al gevonden . Is niet mogelijk dus .
Nee, Simyo geeft geen waarschuwingen bij de bel/sms bundels. Wel bij de internetbundels.

Reden die Simyo geeft is dat je het bellen heel goed kan monitoren, 1 minuut bellen is 1 minuut in mindering. 1 minuut internetten is niet gelijk aan 1 MB.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Ron,

Welkom op het Simyo Forum!

Goed dat je even aan de bel trekt 🙂 Je mag altijd vragen stellen, daar zijn we voor! Zoals je inderdaad hebt gezien, versturen we geen sms'jes ter waarschuwing voor de belbundels. Dat komt omdat het internetverbruik (waar je wel waarschuwende sms'jes over krijgt) minder goed te peilen is. Je weet immers nooit echt hoeveel MB's eraf gaan bij een bepaalde internetactiviteit, dus zijn die sms'jes noodzakelijk om dat te monitoren. Bij bellen ligt dat anders, omdat een belminuut gelijk staat aan een normale minuut.

Je kunt altijd ook nog 50 extra belminuten los kopen, voor € 2,-. Handig voor als je bundel leeg is!

Laat je het weten als je nog een andere vraag hebt?

@ Ray, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer