.

Beantwoord

Kosten bellen naar vast nummer met mobiele telefoon

  • 2 August 2017
  • 6 reacties
  • 1482 Bekeken

Badge
Dag, waarom worden er kosten in rekening gebracht als je met je mobiel naar een vast nummer belt?
icon

Beste antwoord door Asma 4 August 2017, 14:36

Bekijk originele reactie

6 reacties

Leg even uit vanaf waar je belt en naar wat voor vast nummer je belt. De vraag nu is erg onduidelijk er vraagt naar meer info.
Badge
sorry voor de summiere info...
Ik bel vanuit NL naar een vast nummer (geen mobiel)
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Marianne van hest,

Welkom op het Forum!

Ik vind het ontzettend vervelend dat er onduidelijkheid is over je verbruik!

Zojuist heb ik je aansluiting erbij gepakt en zie dat je belbundel in juli opraakte. Hierom is het telefoongesprek dat op 31 juli plaatsvond buiten je bundel in rekening gebracht.

Om kosten buiten je bundel te voorkomen, adviseer ik je om je verbruik bij te houden via Mijn Simyo.

Laat je het mij weten als je hier vragen over hebt?

@ Ray, bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Asma
Badge
Beste Asma,
Hartelijk dank voor je reactie.
Dat mijn belbundel opgebruikt zou zijn op 31 juli is zeer onwaarschijnlijk. Ik had op 30 juli nog zeker 30 belminuten over. Ik check mijn verbruik overigens zeer regelmatig op de Simyo app.
Kunt u mij zeggen wanneer de specificatie over de maand juli komt, zodat duidelijk wordt hoe er in korte tijd zoveel belminuten kwijt ben geraakt?

Ik heb ook nog een vraag over de melding van het gebruik van internet in maritiem gebied. Ik ben op vakantie geweest in Schotland en heb daar van Simyo een algemeen berichtje gekregen over het nieuwe beleid voor bellen/internetten in Europa / Schotland. Waarom wordt daar dan niet meteen een waarschuwing bij gegeven dat bellen in maritiem gebied buiten de bundel valt? Als ik op de site van Simyo kijk staat hier ook nergens een opmerking over.
Met vriendelijke groet
Marianne
Je kunt je vragen of het Maritieme beter in dat topic houden, blijft het overzichtelijker. Heb je daar ook een reactie gegeven.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marianne,

Goed dat je je verbruik zo regelmatig controleert. Het kan heel goed dat je op 30 juli nog 30 minuten had staan. Je hebt op 31 juli meerdere gesprekken gevoerd. Waaronder is van 29 minuten en 1 van 6 minuten. De specificatie zal einde volgende week, begin de week daarop volgende online staan. Je krijgt hier ook netjes bericht van 🙂 Als je daarna nog vragen over dit verbruik hebt, laat het dan gerust weten! We helpen je dan graag.

Je vraag over internet in het buitenland behandel ik verder in dit topic.

@Ray, bedankt!

Groetjes,
Angela

Reageer