.

Beantwoord

Kan ik over Wi-Fi bellen met Simyo?

  • 2 May 2018
  • 4 reacties
  • 847 Bekeken

Ik woon in Zuidlaren en heb hier zeer slecht bereik op mijn telefoon.
Daarom heb ik een nieuwe iPhone 8 gekocht .
Die kan over WiFi bellen als er geen bereik is .
Heb hier wel een goede internet aansluiting .
Maar krijg het niet ingesteld .
Wie kan me helpen om weer goed bereikbaar te zijn op mijn telefoon .
icon

Beste antwoord door Els 3 May 2018, 12:06

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Voor WiFi bellen is een zogenaamde "carrier update" vereist (tenminste als WiFi bellen op dezelfde manier gaat als hier in de UK). Dat betekent dat de provider medewerking moet verlenen om WiFi bellen mogelijk te maken. Het is niet alleen maar een instelling op je iPhone. Misschien is bij Simyo WiFi bellen nog niet mogelijk - een moderator zal dit kunnen bevestigen.

Het lijkt me dat WiFi bellen een uitkomst zal zijn in jouw situatie. Mijn ervaringen zijn behoorlijk positief, want het bereik binnenshuis is hier door de gebruikelijke manier van bouwen (dikke massieve zandstenen muren) niet best.
Dank u , Kan het niet vinden op de site van Simyo Of ze het ondersteunen .
Simyo is een dochter van KPN. Je zult i.i.g. er vanuit mogen gaan dat het zo goed mogelijk geimplementeerd wordt met alle betrokken partijen. Een goede gebruikservaring zal het belangrijkste streven zijn. Ik raad je aan om geduld te betrachten, een moderator zal zich zoals @Scotsman al aangeeft bij je melden..

Zolang bij KPN de seinen niet op groen staan zal dit ook niet waarschijnlijk zijn bij Simyo.
voWiFi.....
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Bert Ritsema,

Welkom op het Simyo Forum! Wat super onhandig dat je in Zuidlaren zo'n slecht bereik hebt. Is dit sinds kort, of al enige tijd?

Helaas ondersteunen wij op dit moment nog geen Voice Over Wi-Fi, of dit in de toekomst wel zal gebeuren is ook nog niet bekend. Uiteraard laten we dit al onze klanten weten, zodra we dit gaan ondersteunen.

Heb je hier nog vragen over?

@ Friesian en Scotsman, het zou inderdaad heel tof zijn als dit ook voor onze klanten mogelijk wordt. Zo zouden dekkingsproblemen goed kunnen worden opgepakt. Hopelijk gebeurt dit in de toekomst!

Groetjes,
Els

Reageer