.

Beantwoord

Kan ik mijn rinkeltijd verlengen?

  • 27 September 2015
  • 7 reacties
  • 1675 Bekeken

hoe verleng ik de duur van mijn beltoon
icon

Beste antwoord door Angela 28 September 2015, 15:08

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Coenraad,

Welkom op het Simyo Forum.

Bedoel je het muziekje wat je op je mobiel hoort afgaan of hoelang iets over gaat. (Aantal piepjes bij een gesprek)?
Uit jou ene regel kan ik dat namelijk niet opmaken!
Hallo Coenraad,

Welkom op het Simyo Forum.

Bedoel je het muziekje wat je op je mobiel hoort afgaan of hoelang iets over gaat. (Aantal piepjes bij een gesprek)?
Uit jou ene regel kan ik dat namelijk niet opmaken!


Hallo Maikel, dank voor je reactie! ik heb een Nokia Lumia 830 en ik zou willen dat mijn oproepsignaal (als ik gebeld wordt) wat langer duurt dan nu het geval is. Als ik hem hoor ben ik vaak te laat om nog op te nemen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Coenraad,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat lastig dat je vaak net te laat bent om nog op te kunnen nemen.

Ik begrijp uit je bericht dat je graag de 'rinkeltijd' wilt verlengen. Ik ben bang dat ik je hierin teleur moet stellen. Het is niet mogelijk om deze tijd langer te maken.

Er is nog wel een andere optie. Mocht je het niet zo belangrijk vinden dat mensen een voicemailbericht kunnen achterlaten, dan kun je overwegen deze optie uit te zetten. Dit doe je door naar 12339 te bellen. Omdat de bellen niet doorgeschakeld wordt naar jouw voicemail, zal de 'rinkeltijd' hierdoor wat langer worden. Dit zou je eens een tijdje kunnen testen. Vind je het niks? Dan zet je jouw voicemail gemakkelijk weer aan door 12331 te bellen.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@Maikel.Twinnie, bedankt voor de uitvraag 🙂

Groetjes,
Angela
Ik vind de korte rinkeltijd zeer irritant en dat zal een reden voor mij zijn om na het einde van het kontrakt van provider te veranderen. Dit omdat andere aanbieders dit wel kunnen. Zelfs KPN providers. Simyo doe jullie uiterste best om deze service aan je abonnees te geven.
Hoi Gerard, volkomen mee eens. Ik ben al aan het kijken naar een andere provider. Zal mijn keuze snel maken.
Ik heb nog een tijdje uit te dienen. De tip om je voicemail uit te zitten resulteert in anderhalve minuut rinkeltijd. Maar in deze tijd kun je eigenlijk niet zonder voicemail. Ik ben benieuwd, coenraad, waar je naar toe gaat?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Gerard Polman & Coenraad,

Wat jammer om te zien dat dit jullie doet besluiten over te stappen 😞 Vooral omdat ik eigenlijk niets kan doem om jullie toch weer blij te maken met ons!

De rinkeltijd is vastgesteld door KPN op het netwerk. Vroeger waren er trucjes om dit aan te passen maar deze werken helaas niet meer. Het spijt me dat ik jullie geen ander antwoord kan geven. Laten jullie het weten als er nog vragen zijn?

Groetjes,
Angela

Reageer