.

Beantwoord

Kan ik een nieuw telefoonnummer krijgen?

  • 30 January 2019
  • 4 reacties
  • 263 Bekeken

Badge
Dag,

Op huidige nummer wordt ik sinds enkele maanden een paar keer per week gespamd over energie contracten, ondanks bel-me-niet register. Telkens vanuit een grotere nederlandse stad, met wisselende nummers (Soms uit eengelijke range van nummers). Blokkeren doe ik al, maar dan duikt er weer een ander nummer op. ‘Recht van verzet’ helpt niet, want dat levert een hoop gediscuseer op en dan wordt je vervolgens door het volgende nummer gebeld. Ik denk dat wanneer je nummer eenmaal op een bepaalde lijst staat je gewoon de klos bent. Na een 50-tal nummers te hebben geblokkeerd wordt het tijd voor een nieuw telefoonnummer, die nog nergens bekend is.

ik heb geen haast, maar kunnen jullie dat regelen? Ik weet dat er wat kosten mee gemoeid zijn, maar dat is prima.

alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Kevin 31 January 2019, 10:30

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Jacques12,

Wat irritant dat ze je maar blijven bellen! Wij hebben natuurlijk de mogelijkheid om een waarschuwing te laten versturen naar de lastige beller, na meerdere klachten zal zijn provider ervoor kiezen om het nummer uit de lucht te halen. Aangezien je zegt dat het steeds een ander nummer is, zal dit niet heel veel zin voor hebben ben ik bang. Ik kan me voorstellen dat je hier gewoon klaar mee wilt zijn. Een nieuw nummer zal dus de oplossing zijn.

Ik kan het nieuwe nummer meteen voor je in orde maken. Ik zal je zo zelf ook even bellen om dit te laten weten! Zodat je niet ineens een nieuw nummer hebt zonder dat je het door hebt. :)

Groetjes,

Kevin
Badge
Hoi Kevin,

dank voor je reactie; ik heb, door de spam telefoontjes, mijn telefoon op stil staan en alleen bekende contacten komen door. Ik heb dus je telefoontjes gemist. Terugbellen werkt niet (mogelijk vanwege mijn instellingen voor 085-nummers?) , verbinding wordt direct verbroken.

is het hier of via mail te regelen? Ik ben akkoord met euro 5 aan kosten.

alvast bedankt.

mvg,
jacques.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Jacques12,

Daar was ik al bang voor. Ik was bang dat je misschien niet snel in zou loggen op het Forum en je zonder het te weten al een nieuw nummer zou hebben. Ik maak het nu meteen voor je in orde, je ontvangt zo een mail met daarin je nieuwe nummer! :)

Groetjes,

Kevin
Badge
Hoi Kevin,

Toppie, alvast bedankt!

groet,
jacques.

Reageer