.

Beantwoord

Kan ik de tijd tot voicemail langer maken?


Als mensen mij bellen, dan krijgen ze na vier seconden mijn voicemail.
Ik wil dat aantal veranderen. Hoe doe ik dat?
icon

Beste antwoord door Naomi 8 June 2015, 15:05

Bekijk originele reactie

10 reacties

Het is maar de vraag of de rinkeltijd verlengd kan worden.... verderop staat dat het wel kan.
Kijk maar....... https://forum.simyo.nl/bellen-85/rinkeltijd-voicemail-instellen-14390/
Ok Friesian, bedankt voor je reactie.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Jan Inden, welkom op het Simyo forum!

Je telefoon hoort wel een aantal keer over te gaan voordat mensen worden doorgeschakeld naar de voicemail. Gebeurd dit altijd na vier seconden bij iedereen die jou belt of bij een paar mensen? Weet je ook of dit gebonden is aan een locatie waar je bent en of je op zo’n moment bereik hebt?

Normaal gesproken hoort de rinkeltijd wel langer te duren dan vier seconden. Het topic waar Friesian naar verwijst is langer dan een jaar oud. Het was mogelijk om de rinkeltijd aan te passen. Helaas kan dit nu niet meer.

Ik hoor het graag van je.
Ik heb geen antwoorden op je vragen. Daar zou ik op kunnen letten.
Maar wat heb ik er aan, als ik het toch niet kan aanpassen?
Groet,

Jan
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Jan Inden,

Bedankt voor je reactie.

De vragen die Naomi aan je heeft gesteld zijn om na te gaan of doorschakelen naar je voicemail goed gaat. Want 4 seconden is erg aan de krappe kant.
Doorgaans heb je 15 à 20 seconden de tijd om een oproep te antwoorden.

Het aanpassen van de doorschakeltijd is helaas niet mogelijk. Wel kunnen we aan de hand van je antwoorden nagaan waarom bellers na een aantal seconden uitkomen op je voicemail.
Ik vind 15 tot 20 seconden veeel te snel, je sou toch min. 30 a 35 seconden de tijd moeten hebben om een oproep te beantwoorden!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi ronneke0,

Ik begrijp dat je het prettig vindt als de rinkeltijd langer duurt. Wanneer je wordt gebeld dan gaat je telefoon een aantal keer over, maar niet 30 à 35 seconden. Helaas kunnen de seconden niet worden gepast. Sorry dat ik geen beter nieuws heb.
Badge
Hi Simyo,

Het is nu inmiddels 2019. Is dit (langer rinkelen voor naar voicemail) inmiddels wel mogelijk bij Simyo/KPN?

Hoor het graag, groeten, Wilco
Reputatie 7
Badge +6
De enige optie die je hebt om je toestel lang te laten rinkelen is je voicemail uit te schakelen.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Wilco Plasmeijer,

Zoals Ron H al aangaf is dit inderdaad nog steeds niet mogelijk. Wanneer de voicemail uit staat zal je toestel gewoon over blijven gaan totdat de beller ophangt.

Om je voicemail uit te zetten, bel je 12339 of je sms't 'UIT' naar 1233.

Groetjes,

Kevin

Reageer