.

Beantwoord

Kan ik de rinkeltijd verlengen voor hij overschakelt naar voicemail?

  • 15 February 2019
  • 12 reacties
  • 1914 Bekeken

Van andere providers weet ik dat het mogelijk is om een tijdsduur in te stellen wanneer een beller overgezet wordt naar voicemail. Als je bijvoorbeeld niet opneemt, dan naar xx seconden over naar voicemail. Ik heb deze optie nog niet kunnen ontdekken bij Simyo. Zie ik iets over het hoofd of kan dat gewoon niet?

Henricus
icon

Beste antwoord door Groentjuh 15 February 2019, 08:54

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Bij Simyo kan het helaas niet.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Henricus,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik kan me erg goed voorstellen dat je die optie fijn zou vinden! Zoals Groentjuh aangeeft, bieden we dit helaas niet aan. Zou je dit wel heel graag willen? 🙂 Dan kan ik je feedback doorgeven! Ook zou ik graag van andere forum-gebruikers horen of ze hier behoefte aan hebben.

Ik hoor 't graag!

@ Groentjuh, dankjewel!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +6
Denk zeker dat deze behoefte er is, zeker gezien het feit dat dit onderwerp de afgelopen periode regelmatig voorbij gekomen is.
Vaak lijkt het ook kort door de gekozen ringtone.

Maar of er behoefte aan is?

Wegens persoonlijke omstandigheden draag ik een bluetooth headset. Je kunt sneller een gesprek aannemen en je hebt je handen vrij.

Misschien is dat ook voor anderen een ideale tussenweg.
Reputatie 7
Badge +10
Denk zeker dat deze behoefte er is, zeker gezien het feit dat dit onderwerp de afgelopen periode regelmatig voorbij gekomen is.

Hmm, in mijn ervaring is de vraag nog niet zódanig vaak langsgekomen dat er alarmbelletjes zijn gaan rinkelen (haha) bij mij. Vandaar de vraag.

Dankjewel voor je tip, Friesian! Op die manier kun je inderdaad heel snel bij je telefoontjes zijn! Ik merk dat ook als ik mijn oordopjes in heb omdat ik muziek luister. Als er dan een telefoontje binnenkomt, ben ik er als de kippen bij.

Groetjes!
Jihane
Beetje late reactie op dit onderwerp, maar hier nog iemand die héél graag zèlf de oproeptijd/ rinkeltijd wil instellen. Met 20 seconden ben ik bijna altijd te laat. Beetje vreemd en vooral heel lastig dat je alleen kunt kiezen tussen 2 uitersten... Of 20 seconden of maximaal maar zonder voicemail.
Ik zocht specifiek op dit onderwerp en zag dat het in de loop der jaren heel vaak voorbij is gekomen!
Dus Simyo, er is zeker behoefte aan. (En andere providers bieden wel meer opties op dit punt)
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Kjersti,

Ik snap dat je graag een langere rinkeltijd zou willen. Ik zie het helaas niet gebeuren dat dit snel aangepast zal gaan worden. Twee uitersten zou ik het ook niet willen noemen. 20 seconden is voor bijna iedereen meer dan voldoende. Heb je al eens gekeken of het niet aan je ringtone ligt zoals hierboven al benoemd werd? Soms gaat je toestel bijvoorbeeld eerst trillen en begint de ringtone zacht waardoor je pas later doorhebt dat deze overgaat.

Groetjes,

Daisy
Hai Daisy,

Dank je wel vvoor je reactie. Jammer dat Simyo dit niet zal gaan aanpassen. Het ligt zeker niet aan mijn telefoon, maar niet iedereen is met dat ding vergroeid. Ik in ieder geval niet, dus die zit in mijn tas, of ligt ergens in mijn kamer, en niet aan mijn lichaam vastgeplakt. Ik ben van een generatie die niet geboren is inclusief mobiel😁.
En als ik google zie ik dat ik gelukkig bepaald niet de enige ben en er veel mensen zijn die aan 20 seconden vaak niet genoeg hebben.
De jammer, maar niets aan te doen, er zijn ergere dingen....
Reputatie 6
Badge +6
Hey Kjersti,

We geven het in ieder geval door als feedback! Voor dit soort dingen zijn we uiteindelijk wel afhankelijk van KPN, dus het ligt aan hun of ze er iets mee doen. En heel eerlijk gezegd ben ik bang dat ze het erbij laten zitten omdat de meeste mensen geen behoefte hebben aan een langere rinkeltijd. Maar er zijn inderdaad ergere dingen! Uggs, de Fiat Multipla, aardappelschijfjes die aan één kant rauw blijven omdat ze aan elkaar plakken tijdens het bakken... 😉

Kan ik verder nog iets voor je doen op dit moment?

Groetjes,
Bas
Ja, ik wil heel graag de rinkeltijd verlengen. Ik ben vaak te laat bij mijn telefoon. Als dat een bekende is, geen probleem, die bel je zo terug. Maar het wordt wat anders als het een helpdesk is die je belt. Als je gaat terug bellen krijg je niet de persoon die je belde en je komt weer achter in de wachtrij, waardoor je weer twintig minuten of langer aan de lijn hangt. Dat gebeurde mij de afgelopen week een keer of vijf. En dan zou 10 seconden langer rinkelen heel welkom zijn.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Rjktoef,

Ik snap helemaal in die situatie dat het handiger had geweest om een langere rinkeltijd te hebben. Zoals eerder vermeld is dit helaas niet mogelijk bij Simyo, ik kan de suggestie wel weer op de Wall of change hangen. Dat is de wand waar alle ideeën en suggesties opgehangen worden, zodat ze wekelijks besproken kunnen worden door de afdelingen die hierover gaan.

Excuses voor het ongemak!

Groetjes,

Daisy

Reageer