.

Beantwoord

Kan ik de rinkeltijd verlengen?

  • 12 November 2019
  • 4 reacties
  • 476 Bekeken

Is het mogelijk dat mijn beltoon langer overgaat voordat de voicemail ingeschakeld word?

icon

Beste antwoord door Groentjuh 12 November 2019, 12:28

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Helaas is het bij Simyo niet mogelijk om de rinkeltijd voor het doorschakelen naar de voicemail te verlengen.

De rinkeltijd is wel langer als je de voicemail uit zet. De voicemail uit zetten kan door te bellen met 12339.

Ja, maar ik wil wel mijn voicemail behouden, alleen ben ik vaak net te laat.

Reputatie 7
Badge +9

Ja, maar ik wil wel mijn voicemail behouden, alleen ben ik vaak net te laat.

Dan wil je iets dat niet mogelijk is bij Simyo. Bij Simyo heb je +/- 25 seconde voor het doorschakelen naar de voicemail zitten. Dat is helaas niet aan te passen.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi ZusterCon,

 

Welkom op het forum! Wat lastig dat je steeds net te laat bent met het opnemen van de telefoon! 

 

Eigenlijk geeft @Groentjuh al het juiste antwoord. Hoelang het duurt voordat je de voicemail hoort, hangt van de provider af. Elke provider heeft zijn eigen rinkeltijd ingesteld. Bij KPN, en dus ook bij ons, is dit na 5 keer overgaan. Dat betekent: Heb je een Simyo aansluiting, dan krijgt je na 5 keer overgaan de voicemail te horen.

 

De rinkeltijd verlengen is niet mogelijk, dit staat vast bij ons ingesteld. Je kan inderdaad om de rinkeltijd te verlengen je voicemail uitschakelen door 12339 te bellen of je stuurt een sms met de tekst UIT naar 1233. Wat je ook kan doen is de telefoon net iets dichterbij leggen (geintje!). ;)

 

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt? Ik wens je nog een hele fijne dag verder!

 

@Groentjuh Bedankt voor je reactie!

 

Groetjes,

Bas

Reageer