.

Beantwoord

Kan ik de rinkeltijd aanpassen van een Samsung Galaxy S4?

  • 20 September 2014
  • 1 reactie
  • 3781 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Hoe kan ik de rinkeltijd van mijn Samsung Galaxy S4 aanpassen (zodat mijn voicemail pas later wordt ingeschakeld)?
(op internet lees ik vooral dat je dit via de voicemail-instellingen moet kunnen wijzigen, maar daar krijg ik bij het instellingen-menu alleen de opties 1) voor toegangscode, 2) datum-tijd melding, 3) ontvangstberichten aan/uitzetten, 4) meer instellingen >>> 5) smsberichten bij gemiste oproepen, 6) voicemail-herinnerings-sms). Alvast dank voor jullie reactie 🙂
icon

Beste antwoord door Ernst 22 September 2014, 15:30

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Marjonx,

Ik heb jouw topic verplaatst naar het subforum Bellen. Ik denk dat andere forumbezoekers met eenzelfde vraag zo hun antwoord makkelijker kunnen vinden.

De rinkeltijd voor je voicemail is vastgesteld op +/- 20 seconden. Dit is helaas niet aan te passen. Mocht dit bij jou een stuk korter zijn, dan kan dit 2 oorzaken hebben.
Sommige ringtones beginnen later met geluid maken waardoor je niet eerder hoort dat je een oproep hebt en deze dus te snel naar de voicemail gaat.
Wat ook kan zijn is dat een telefoon een beetje traag is geworden om welke reden dan ook. Kan war krakkemikkig zijn, kan zijn dat er apps aan staan die veel werkgeheugen kosten. In zo'n geval duurt het langer voordat je telefoon een inkomend gesprek herkent terwijl het netwerk wél na die 20 seconden doorschakelt naar voicemail.

Ik hoop dat ik het zo duidelijk uit heb kunnen leggen.

Reageer