.

Beantwoord

Is Simyo XXL onbeperkt bellen?

  • 13 July 2013
  • 4 reacties
  • 1263 Bekeken

Badge
Hoi,

Ik overweeg om mijn belbundel aan te passen, omdat ik veel meer bel dan ik had verwacht.
Ik zie de optie XXL; voor 25 euro per maand. 
Het is voor mij niet duidelijk of dat onbeperkt bellen is of dat het om een X aantal minuten gaat.

Graag duidelijkheid hierover, zodat ik tijdig mijn bundel kan aanpassen.

Bij voorbaat dank!
icon

Beste antwoord door erickiel 13 July 2013, 22:59

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +1
Nee is niet onbeperkt bellen dit zijn 1250 belminuten/sms per maand
Reputatie 7
Badge +9
Eventueel kun je daarnaast de SMS Onbeperkt bundel nemen zodat het niet 1250Min/SMS is maar echt 1250 minuten en SMS onbeperkt! Dan kun je 41 minuten per dag bellen.
De XXL is de grootste bundel die simyo heeft. Onbeperkt bellen kun je krijgen bij onder andere:

KPN Sim-only "Alles-in-één Mobiel Instap": Daar krijg je voor vanaf 37,50 euro onbeperkt bellen/SMS en 250MB internet via 4G (en alle toeters en bellen zoals KPN hotspots...)

Of Vodafone Sim-only RED abonnementen (39 euro/maand, onbeperkt bellen/SMS en 2GB internet)....

Of T-Mobile Sim-only 24 euro/maand internet @ 64Kbit/s!
Badge +1
en tegenwoordig ook bij robin mobile een vast bedrag 39.95 per maand dan alles echt onbeperkt
internet met 7,2Mbps down en 2,0 Mbps up word niet afgeknepen na een aantal gigs maar
als je niet zoveel beld minder dan 41 min is de xxl een prima oplossing
Badge +6
Hoi,

Ik overweeg om mijn belbundel aan te passen, omdat ik veel meer bel dan ik had verwacht.
Ik zie de optie XXL; voor 25 euro per maand. 
Het is voor mij niet duidelijk of dat onbeperkt bellen is of dat het om een X aantal minuten gaat.

Graag duidelijkheid hierover, zodat ik tijdig mijn bundel kan aanpassen.

Bij voorbaat dank!


Hoi MissDKN,

Zoals Erickiel & Groentjuh aangeven is de Simyo XXL niet onbeperkt bellen. Je hebt dan 1250 minuten waarmee je kunt bellen of
sms'jes mee kan versturen. Wil je het bellen en sms'en gescheiden houden dan kan je de SMS Onbeperkt bundel nemen voor €5,- per maand.

@ Erickiel & Groentjuh bedankt voor het meedenken.

Reageer