.

Beantwoord

Ik zit in het buitenland. Waar krijg ik geen netwerk?

  • 15 April 2016
  • 9 reacties
  • 182 Bekeken

'Ik zit in spanje en kan niet bellen. Prepaid geladen omdat vader in ziekenhuis ligt, maar ben nu niet bereikbaar..help! Heb buitenland aan staan, zoek handmatig, roaming aan of uit, het maakt niet uit, hij doet het niet. Tel helemaal aan en uit gezet helpt ook niet. Wat nu?'.
icon

Beste antwoord door Caspar 16 April 2016, 13:19

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Staat de bellen naar en in het buitenland optie aan op Mijn Simyo?
Ja die staat ook aan. Ik heb ook alle tips geprobeerd die al op forum staan. Maar het werkt nog niet..
Ik had hiervoor een " per gebruik afrekenen" abonnnement. Moest verplicht over naar prepaid. Voorheen nooit problemen gehad met bellen in buitenland. Nu dus wel.
Met mijn vader in het ziekenhuis geen fijne situatie. Dus als je kan helpen graag!
Reputatie 7
Badge +9
Iemand van Simyo moet hier naar kijken. Forum moderators zijn in principe pas op maandag weer aanwezig op dit forum maar wie weet komt er toch een moderator even kijken dit weekend.
Daar was ik al bang voor. Vast dank zover!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Mirmir,

Wat een vervelende situatie voor je, helemaal omdat je vader in het ziekenhuis ligt. Veel sterkte daarmee toegewenst!

Goed van je dat je al op zoek bent gegaan naar de juiste instellingen etc. Ik heb je aansluiting en ook de optie voor het buitenland bellen gereset. Doe even het toestel uit en aan om te kijken of het heeft geholpen.

Ik hoor graag van je!

@Scotsman bedankt voor je hulp!!

Groetjes,
Caspar
Nee nog niet helaas...heb roaming aan staan, automatisch zoeken of handmatig, geen effect,, zegt dat geselecteerde netwerk niet beschikbaar is.
Kan ik nog iets anders proberen?
Ja gelukt! Met provider movistar heb ik verbinding! Moet ik data roaming aanhouden of kan die uit?
Vader net gesproken. Dank jullie beide voor dehulp en geniet van het weekend.
Groet met een glimlach
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mirmir,

Wat goed dat het uiteindelijk toch gelukt is! De dataroaming mag je uitzetten en mag ook aan blijven staan. Net wat jij wilt.

Ik ben blij dat jij je vader hebt gesproken 🙂 Ik wens je verder nog een fijn weekend en fijn verblijf in het buitenland.

Groetjes,
Angela

Reageer